vrijdag 31 juli 2015

VidFriday: TMI tag.

Eindelijk weer eens een video waarin ik lekker in mijn kamer zit. Ik was er zelf wel weer aan toe. De afgelopen tijd heb ik een heleboel leuke video's geplaatst waaronder de Londen vlog en tienertoer sfeervideo. Maar video's waarin ik lekker op mijn stoel in mijn slaapkamer zat waren er niet echt bij. Zelf miste ik dat wel een beetje omdat ik er altijd lekker ontspannen van wordt als ik weer eens lekker tegen de camera praat. Voor vandaag heb ik de too much information tag, waarin ik er eens lekker voor ben gaan zitten. Side note: ik had ruim 12 minuten aan beeldmateriaal en daar heb ik er 6 van gemaakt, best knap niet? Ik heb dan ook wel een aantal vragen overgeslagen omdat het antwoord daarbij gewoon niet zo interessant zou zijn. Goed: de video. Veel kijkplezier ♥


Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten