dinsdag 11 augustus 2015

HAPPY NEW HAIR.

Zoals ik in mijn Mee met Mel artikel van afgelopen maandag al had verteld ben ik naar de kapper geweest. Daar heb ik mijn haar laten knippen en laten verven. Persoonlijk vind ik het echt ontzettend leuk geworden (wat een goed iets is, aangezien ik er mee moet rondlopen). Ik ben dan ook super excited om wat foto's van mijn haar te laten zien op de blog! Op instagram heb ik allang een foto geplaatst, maar voor de mensen die me niet op instagram volgen: lees snel verder om de foto's te bekijken.

Zoals je op deze foto goed kunt zien is mijn haar blond geverfd, maar wel op zo'n manier dat het eigenlijk alleen de onderkant is van mijn haar. Iedereen kent de trent dipdye denk ik wel, maar dat is eigenlijk niet echt wat ik heb. Want dipdye is meer als je alleen de onderkant van je haar hebt geverfd in één kleur. Maar bij mij is het een beetje in laagjes geverfd.
 De onderkant van mijn haar is dan ook een stuk blonder dan daarboven. Doordat niet alle plukken haar zijn geverfd zie je er ook bruine plukjes doorheen en dan vind ik persoonlijk héél erg mooi geworden. Ik ben echt ontzettend blij met het resultaat.
 Op de foto hierboven kun je goed zien dat de bovenkant gewoon nog mijn eigen haar kleur heeft. voor mij heeft dit twee hele grote voordelen: Ik krijg namelijk geen last van uitgroei én mijn hoofdhuid heeft zo geen last van de verf gehad. Zoals jullie misschien wel weten heb ik namelijk een soort huidziekte waardoor ik veel 'wondjes' op mijn hoofd heb. Daardoor zou ik eigenlijk nooit mijn haar kunnen verven, maar dankzij deze techniek kan het dus wel!
Voor de mensen die eigenlijk niet meer zo goed weten hoe mijn haar er eerst uit zag, op de foto hierboven zie je een foto die een dag van te voren is gemaakt. Als ik deze foto zo zie vind ik mijn eigen haarkleur eigenlijk ook wel heel erg mooi, maar die komt toch vanzelf weer terug!

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten