dinsdag 7 januari 2014

Inspiratie: Lea Michele


Ik denk dat één van de sterkste bekende vrouwen op dit moment wel Lea Michele is. Ik zou mezelf niet zo snel een "gleek" noemen, maar ik ben toch behoorlijk fan van glee. En wat heb ik een respect voor Lea Michele, wat moet de dood van haar toekomstige man Cory Monteith heftig zijn geweest en nog steeds zijn. Ik kan me goed voorstellen dat ze zich geen raad weet. In het artikel van vandaag zal ik een aantal dingen over Lea Michele vertellen, een aantal interviews laten zien en natuurlijk een aantal foto's.
Naast het feit dat Lea ontzettend knap is, heeft ze ook nog een prachtige stem! Ze kan enorm goed acteren. Als je zegt Lea Michele zul je (bijna) meteen denken aan Rachel Berry, van Glee. Want ik denk dat Lea Michele daar toch echt het bekendst van is. Ook al heeft ze ook in New Years Eve gespeeld en heeft ze de stem ingesproken van hoofdrol Dorothy Gale in Legends of Oz: Dorothy's return. (beide films heb ik zelf niet gezien). Verder heeft ze vier keer op Broadway gestaan.
Cory Monteith
De eerste keer dat Lea publiekelijk over de dood van Cory heeft gepraat was bij de teen choice awards 2013. Ik vond het zo mooi om te zien, dat ze zo positief kon zijn. Terwijl ze de liefde van haar leven verloren heeft. Daar heb ik zo'n respect voor!
Dit is een fragment uit een interview die Lea Michele afgelopen kerst bij Ellen heeft gedaan. Het ging in het interview uiteraard voornamelijk over Cory. Ik vind echt dat ze heel lief over Cory praat en dat ze duidelijk heel positief in het leven staat. Daarin is Lea echt een voorbeeld voor mij. 



Deze foto komt uit glee.
Album: Louder

Op 28 februari dit jaar zal Lea's eerste eigen album genaamd Louder uitkomen. Er zijn al twee liedjes van het album uitgebracht. Namelijk Cannonball en Battlefield. Ik kan niet wachten tot haar album uit komt! Ik ben enorm benieuwd! 

Cannonball
Battlefield


Ik denk dat ik dit het meest moeilijke artikel vond ooit om te schrijven, omdat Lea Michele nu gelijk gekoppeld wordt aan Cory Monteith, logisch natuurlijk. Maar ja... Anders heb ik het uiteindelijk alleen over de dood van Cory in plaats van over Lea... Sorry voor de chaotischheid (als dat een woord is) in dit artikel...

Wie is jouw grootste inspiratie? 

Liefs,
Marielle

What is not started today is never finished tomorrow.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten