woensdag 8 januari 2014

Series die ik wil zien


Ik ben nogal makkelijk verslaafd aan dingen. Zoals series. Ik houd er echt van om op een lekkere rustige zondag mijn laptop te pakken en lekker weg te zwijmelen bij verschillende series. Zo jammer dat ik heel weinig tijd heb. In de zomervakantie heb ik alle afleveringen van Glee gezien en anderhalf seizoen van Gossip Girl, maar school begon weer en sindsdien heb ik geen serie meer gevolgd.. In het artikel van vandaag zal ik een aantal series laten zien die ik graag wil zien.

Twisted

Deze serie wil ik heel graag zien, omdat ik de eerste aflevering ervan heb gezien en die vond ik echt heel tof. Maar toen was ik een beetje vergeten dat ik die serie zou gaan volgen... Toen ik later een plaatje van de serie op weheartit tegen kwam dacht ik ooowww jaa! Die serie zou ik gaan kijken... Ik hoop dat ik deze vakantie er tijd voor kan vinden... 

The Carrie Diaries


Op de een of andere manier hoor ik altijd heel veel positieve dingen over deze serie. En hij lijkt me zo leuk. Lekker girly om mee op bed te hangen, kopje thee erbij en kijken maar! 

The Vampire Diaries


Deze serie lijkt me zo vet! Ik vind twilight opzich ook best wel leuk en mijn oude buurmeisje heeft een paar jaar geleden al gezegd dat ik deze serie echt moet gaan kijken maar ik heb het nog steeds niet gedaan... Dus ik denk dat het er wel een beetje tijd voor word eigenlijk... 

Once Upon A Time



Ik heb denk ik echt onder een steen gelegen dat deze serie me nooit eerder is opgevallen. Maar toen ik deze serie ineens op allemaal blogs voorbij kwam komen moest ik hem gewoon zien! Ik heb de trailer bekeken en het lijkt me echt een super leuk, omdat ik echt van sprookjes hou wie niet.

Gossip Girl


Eigenlijk heb ik al anderhalf seizoen van Gossip Girl gezien, maar ik heb eigenlijk geen tijd meer om verder te kijken. Toch wil ik heel graag alle seizoenen zien!! Al helemaal omdat ik overal plaatjes tegen kom van Chuck en Blaine, ben ik echt benieuwd hoe die bij elkaar komen? 

Welke series volg jij allemaal? Of welke wil je graag zien?

Liefs,
Marielle

Live the life you imagine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten