donderdag 2 januari 2014

Moviechallenge 2014

Al een tijdje liep ik met het idee rond dat ik echt een movie challenge wil doen. Aangezien ik de laatste tijd ineens heel veel films heb gezien, dacht ik waarom zou ik het niet gewoon tegelijk met het nieuwe jaar doen. Lekker makkelijk, als het dan 2015 wordt moet ik 100 films gezien hebben. In het artikel van vandaag ga ik uitleggen wat de challenge precies in gaat houden en hoe jullie op de hoogte kunnen blijven van de veranderingen. Ook zal ik een kleine selectie van films laten zien die ik graag wil zien dit jaar.


Wat gaat de challenge inhouden en hoe kun je het volgen?

Eigenlijk is het heel simpel. Ik wil 100 films hebben gezien voor het 01-01-2015 word. Maar aangezien ik eigenlijk helemaal geen tijd heb om films te kijken, moet ik wel keihard doorkijken! Maar eigenlijk heb ik er best wel zin in om 100 films te zien in één jaar! ... ja... waarom zou je het anders doen... Zoals je misschien al wel ziet staat er bovenin de balk naast day zero project een kopje genaamd movie challenge. Als je daarop drukt kun je precies zien hoeveel films er al bekeken zijn, wanneer de film bekeken is, welke films er bekeken zijn en of het een aanrader is of niet.

Welke films ik wil zien!

Er zijn genoeg films waarvan je zou zeggen dat ik ze al wel gezien moet hebben, maar waarvan dat zeker nog niet het geval is. Ik zal 10 films (inclusief trailer) op een rijtje zetten. 
Safe haven

Hunger games

Ted

Love and other drugs

Perks of being a wallflower

Crazy, Stupid, Love

Now you see me


The internship

The host

The notebook

Welke film moet ik ook echt nog kijken dit jaar?

Liefs,
Marielle
Speak the truth, even if your voice is shaking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten