woensdag 1 januari 2014

2013 throwback + 2014 let's go!

2014 Het klinkt nog zo bizar. Afgelopen jaar is wéér zo snel gegaan! Volgens mij zeggen we dat met z'n alle elk jaar, maar het is ook echt zo. De tijd lijkt steeds sneller voorbij te gaan. En eigenlijk zitten we met z'n allen in één grote emotionele achtbaan, waar je soms liever uitspringt.. Dit jaar heeft voor mij zeker ups en downs gehad. Maar gelukkig zeker een heleboel ups. Die ik in dit artikel met liefde met jullie doorneem EN een vooruitblik op 2014! Want er staan ook weer een hoop nieuwe toffe dingen te gebeuren! 
Verschillende dingen zou ik gewoon echt niet meer weten, dus doormiddel van foto's ga ik proberen mijn geheugen een beetje op te frissen... Maar het zal een redelijk klein overzichtje zijn!

Deze foto is genomen toen we aan het verhuizen waren in februari. Ik vind het eigenlijk echt een topfoto met mijn lieve zussen ♥. We moesten verhuizen van een huis naar een flat. Op de één of andere manier vond ik het niet vreselijk, omdat het er al een tijdje aan zat te komen. Maar natuurlijk is het niet leuk als je gedwongen moet verhuizen. Toch hebben we een prima huisje weten te krijgen en wonen we er nu bijna een jaar! de tijd gaat zo snel! In het begin moest ik mijn kamer delen met mijn zus (links op de foto), maar aangezien we een extra kamer kregen ergens in augusus gingen mijn twee oudste zussen samen op die mega grote kamer en kreeg ik weer een eigen kamer. Vanaf dat moment kwam er gelukkig weer wat meer rust in mijn hoofd, want chaos was er wel. 
 Ruim voor de zomervakantie wist ik eigenlijk al dat ik 4 havo niet zou gaan halen en dus 3 havo over zou moeten doen. Op de een of andere manier kon het me echt niet schelen, de motivatie was heel ver te zoeken het hele jaar en de concentratie was ook niet bepaald aanwezig. Zo gezegd zo gedaan ik zit nu weer in 3 havo en ik moet zeggen dat het toe best goed gaat (gelukkig!) 
 Ook heb ik in november mijn eerste echt grote aankoop gedaan, ik kocht namelijk een spiegelreflexcamera. De canon eos 600D! Ik wou al heel lang een spiegelreflexcamera, maar elke keer als ik bijna het geld had kreeg ik op de een of andere manier de behoefte om kleding te kopen.. Maar ik heb hem! En ik heb er echt totaal geen spijt van! Want WAUW wat een topfoto's kan ik er mee maken. Ik heb nog niet echt tijd gehad om hem helemaal te testen, maar hopelijk komt dat wel in het nieuwe jaar!

Verder ben ik dit jaar er echt achter gekomen dat je alleen met mensen om moet gaan, waarmee je echt om wilt gaan. Mensen die je respecteren/accepteren zoals je bent. Waar je lekker gek mee kan doen, maar waar je ook serieus mee kunt zijn. En gelukkig heb ik super lieve vriendinnetjes die me allemaal aan het lachen kunnen maken. Kortom ik ben er dit jaar een beetje achter wie mijn echte vriendinnen zijn ♥.
En als laatste maar zeker niet de minste mijn lieve vriendje. Ik weet niet of die het erg waardeert dat zijn hoofd nu op mijn blog staat... Sorry♥ Sinds 11/09/2013 mag ik dit mijn lieve vriendje noemen. Ik weet nog heel goed dat ik altijd heb gezegd: Ik word alleen oud en zit op een flatje met 20 katten. Maar nee zoals het er nu uit ziet heb ik toch echt een vriendje en dat wil zeggen dat ik niet alleen oud word. Echt bizar dat je zo snel iemand ZO leuk kunt gaan vinden.. 

Ik hoop dat ik in 2014.....

.... naar de winterefteling ga
.... over ga naar 4HAVO
.... 100 bloglovin followers behaal
.... 250 berichten online zet
.... op vakantie ga naar het buitenland
Dit was een kleine samenvatting van mijn afgelopen jaar en het komende jaar! 
Wat was jou hoogtepunt van het afgelopen jaar? En wat wil jij sowieso gaan doen komend jaar? 

Liefs,
Marielle
Good things happen when you distance yourself from negative people. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten