dinsdag 31 december 2013

Maandelijkse kletspraatje // december 2013


Hoi allemaal!

Een nieuw (vast) artikel op ATOM is het maandelijkse kletspraatje. Deze artikelen zullen onder het kopje 'persoonlijk' komen te staan. Elke keer die 'updates' of  andere vormen van updates begin ik een beetje zat te worden. Ik keek op bloglovin en ik zag 3 update artikels staan... Om bij mij updates te voorkomen heb ik eens nagedacht over hoe ik toch elke maand kan vertellen wat er is veranderd op de blog en met mij. En daarom bedacht ik het maandelijkse kletspraatje! Lees snel verder voor het praatje van deze maand!
Zoals jullie misschien al begrepen hadden, was december voor mij weer een beetje een opstart maandje. De bedoeling was eerst in mijn hoofd dat ik echt elke dag zou gaan bloggen. Maar mijn vriend vond het geen goed idee om te bloggen, als ik heel veel voor school moet doen (en aangezien hij ook heel wat van mijn tijd inpikt) kan ik wel zeggen dat ik het daar mee eens was. Natuurlijk had ik tussendoor ook gewoon vakantie, maar ik heb daarin heel veel gewerkt ruim 20 uur!! en ik ben veel bij mijn ("schoon")familie geweest. Ik ga enorm mijn best doen om in 2014 ruim 250 artikels te schrijven!



Kerst
Ik weet het... Ik heb helemaal geen artikel gemaakt over hoe mijn kerst was en wat ik allemaal heb gedaan. Ik heb eigenlijk een kerst gehad van 4 dagen. Op de dag voor kerst heb ik de hele dag gewerkt en op kerstavond heb ik voor het eerst de hele familie van mijn vriend ontmoet. Ik vond het opzich niet heel spannend, maar relaxed is ook anders. We hebben lekker gegeten en daarna hebben we met de "jeugd" party & co gespeeld in teams. Super leuk, alleen een beetje jammer dat we hebben verloren...
Op eerste kerstdag heb ik niet echt iets bijzonders gedaan. Mijn tante en neefje kwamen en die bleven hier slapen. En we hebben gegourmet.
De volgende dag, op tweede kerstdag, hebben we met de familie gebrunched. Maar ik had zoveel op dat ik in de avond nog steeds vol zat. Het was wel echt enorm lekker! Verder hadden we die avond gesjoeld, ik werd tweede!
Op "derde" kerstdag was ik bij mijn vriendje. We hadden met zijn gezin inclusief aanhang lootjes getrokken en daarvan hadden we dus de cadeautjes. Het was enorm gezellig en we hebben veel gelachen. Helaas heb ik die avond gewerkt, want anders was ik daar blijven eten...
Kortom ik heb echt een super leuke kerst gehad!

 Stiekem vind ik dit een vreselijke foto... Maar wel met mijn lieve zus. ♥
Broodjes in de oven voor de brunch op tweede kerstdag.
TAFELEEEENNNN!!!
Sjoelen ☻

Verder geniet ik vooral van de vakantie, ik werk veel, ben veel met mijn vriendje en spreek met vriendinnen af. Van mij mag de vakantie nog wel even duren! Ik heb echt totaal geen zin in school omdat ik echt weer keihard mijn best moet gaan doen... Maar goed, wat moet dat moet. Eerst nog iets minder dan een week vakantie!

Hoe was jou maand?

Liefs,
Marielle

Everyone has got a life that no one else knows about. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten