vrijdag 20 december 2013

Dream it, wish it, buy it!

Marielle, sinterklaas is al geweest het is al bijna kerst, elke blogger heeft zo'n beetje een wishlist online staan deze maand en jij dacht zo ik kan er ook nog wel bij? Ja, ik weet het, de creativiteit is ver te zoeken... Maar ik wil zo veel toffe dingen! Dus vandaag mijn wishlist met dingen die ik wil hebben ooit.
Van links naar rechts 
Staying strong 365 days of a year - Demi Lovato
Vans grijs met wit 
O.P.I lakje
Canon 55 mm f/1.8 lens
Badman trui - forever21
Duracell mobiele oplader
Babylipss
Mess - Keri Smith
This is not a book - Keri Smith
Wreck this journal - Keri Smith
Samsung galaxy S3 (of S4) 
Moleskine notitieboekje

Wat wil jij graag krijgen/kopen voor kerst, je verjaardag of om gewoon jezelf eens te verwennen?

Liefs,
Marielle
Give every day the chance to become the most beautiful of your life.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten