maandag 13 mei 2013

Blije momentjes #1



Lieve meiden,

Dit is een artikel die ik schrijf op het moment dat ik net allemaal mooie dingen heb gezien. Vooraf aan dit artikel wil ik jullie graag iets 'leren'. Iets wat ik een keer in een boek heb gelezen en heel graag met jullie wil delen. Ik had al een tijdje het gevoel dat ik het gewoon moest plaatsen op mijn blog.

Het ging erover dat de moeder van het meisje ( ik weet niet meer hoe het boek heet of hoe het meisje heet sorry daarvoor) waarin de moeder tegen het meisje zei dat mensen allemaal een sluier voor hadden. Een sluier die ervoor zorgt dat alles een beetje grauw word en mensen een beetje negatief denken. Soms word de sluier weggeblazen door de wind. Waardoor mensen weer wat positiever denken. Ik zat er een beetje over na te denken en ik bedacht dat ik één van de mensen ben die sinds kort de sluier zelf weg kan krijgen zonder de wind nodig te hebben. Omdat ik van de kleinste dingen geniet. En een aantal van die dingen ga ik nu voor jullie op een rijtje zetten.

Tumblr_m0adxkchkw1ql6jnzo1_1280_large

Reizen met de trein/bus/auto.
Laat ik dit eens even uitleggen. Ik denk dat dit gewoon een liefde is van mij. Ik was woensdag in walibi. Daarna gingen we naar Starbucks. Vanuit de starbuck (Utrecht centraal) zag ik allemaal mensen heen en weer lopen/rennen. En wat zag het er geweldig van. Ik merkte echt aan mezelf dat ik er blij van werd. Ik zag niet aan de andere meiden dat ze er blij van werden ofzo. Dus ik denk niet echt dat ze het ook zo voelde ofzo. Net zoals dat er een meisje op haar laptop aan de slag zat. Ik dacht wauw hoe gaaf zou het zijn als ik dat ook kon als ik groter was! Alleen dan voor mijn blog. Of voor het tijdschrift o.d. waar ik dan zou werken.



Vooruitzichten.
Zoals het vooruitzicht om te reizen. Om van de middelbare af te zijn. Om mijn blog te zien groeien. Om een eigen huis te hebben. Om geen 15 (16,17) meer te zijn. Al dit soort dingen. Ik wil het NU. Maar ik moet nog even wachten. En tot die tijd zal ik genieten van de tijd als 15 jarige.



Bloggen.
Ik word blij van bloggen. Ook al lijkt dat soms misschien niet zo als ik weer eens een dag geen artikel online heb kunnen krijgen. Ik geniet er echt van. Ik geniet van elke foto die er gemaakt word, elk lettertje dat op 'papier' komt te staan. Dit is mijn passie. Klaar. Haters gonna hate anyway. 




Vriendinnen die.. ik weet niet gewoon...  vriendinnen. ♥
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen. Zodra ik weer de moed heb verzamelt om echt wat met YouTube te gaan doen (weer...) Ga ik dit uitleggen in een filmpje! Maar ik denk dat als je aan je eigen vriendinnen denkt al wel een beetje begrijpt wat ik bedoel?




Werken.Ik werk nu in de kantine van de plaatselijke voetbal club. En ik werk nog niet vast. Maar waarschijnlijk wel vanaf na de zomervakantie. Wauw. Ik kan niet wachten. Op de incidenten na (jongens uit mijn oude klas, kokende thee over je heen gooien etc.) is alles perfect. Ik werk met leuke mensen. En ik vind het echt leuk om te doen en dat scheelt natuurlijk ook heel wat.


Van welke dingetjes geniet jij? 


Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten