maandag 20 mei 2013

Shoplog 001: hoofddorp


Hee meiden!

Zaterdag ging ik met een vriendin mee naar hoofddorp! Primark! Tenminste dat was het eerste wat ik dacht. Uiteindelijkheb ik de meest leuke dingen bij de H&M gekocht. Ik was eerst niet van plan om mee te gaan. Maar toen ze het vroeg en ik geld van mijn moeder mee kreeg kon ik natuurlijk geen nee meer zeggen. Zij zelf heeft uiteindelijk alleen een boek gekocht. Maar  ik daar in tegen ben met een volle tas naar huis gegaan. En om heel eerlijk te zijn ben ik echt heel erg blij met alles wat ik heb gekocht!


 Stuk voor stuk zal ik vertellen waarom ik het (kleding)stuk heb gekocht. Hoe duur het was en waar het vandaan komt.
Deze top heeft bijvoorbeeld een leuk verhaal. Ik ging namelijk gewoon mijn topjes die ik in de winkel had uitgezocht gepast. Het meisje dat voor mij in het pashokje zat was zo onbeschoft om de kleding die ze niet nam gewoon te laten liggen. Terwijl Iris even mijn shorts aan het omruilen was ging ik even de kleding van het meisje voor ons passen. Haha! Ja ik verveelde me dus je moet wat. En deze top was toevallig wel heel erg leuk. En voor die €4,95 kon ik hem echt niet laten liggen! Deze top komt bij de H&M vandaan.
 Achter deze top zit niet zo'n boeiend verhaal, behalve dat ik het gewoon een super tof shirt vond. Hij heeft zoals je een beetje op de linker foto kunt zien van die wijde arm gaten. En dat vond ik er gewoon super tof uitzien. Vandaar eigenlijk... Ook deze top is te koop bij de H&M voor €9,95.


Dit was eigenlijk niet het hempje die ik als eerste zag liggen. Ik zag namelijk eerst een super tof hempje met ankertjes erop. Maar die was er niet in mijn maat. Dus toen zag ik deze. En toen ik die super lieve strik op de achterkant zag kon ik niet meer terug. Ik vind strikjes zo leuk! Deze top zat dan ook perfect! Hij komt bij de primark vandaan en hij kostte €9,-
 De mensen die mij volgen op instagram kennen mijn favoriete top (zie foto onder deze tekst) wel. Toen ik de 'tweeling' van die top zag kon ik niet anders dan die meenemen. Ik ben echt heel erg blij met deze aankoop! Deze top komt bij de H&M vandaan en kostte me €12,95.
(dit is niet de hele foto!)

Dan een andere nieuwe favoriet. Ik zag deze blouse op een paspop en wauw ik was meteen verliefd. Helaas konden we hem niet vinden. Dus dat was echt super jammer. Totdat Iris hem plotseling tegen kwam. Ik was eigenlijk echt heel blij dat we hem alsnog hadden gevonden, want ik vind hem echt super leuk!
Deze blouse/top komt ook bij de H&M vandaan en hij kostte €9,95.

Ook kocht ik deze super schattige pyjama. Ik denk niet dat hier echt woorden voor nodig zijn behalve CUUUUTTTEEE ♥ Haha, ik kocht hem bij de primark voor €6,-
Deze ketting en oorbellen vond ik op het laatste moment nog in de rij bij de kassa. Blijkbaar had iemand besloten hem niet te nemen. Waar ik maar gebruik van heb gemaakt. Ik vind veertjes super gaaf. Ik weet niet waarom maar het voelt gewoon zo vrij ofzo. Ik kocht ze bij de primark voor €3,- 


Iedereen heeft zo'n leuke lekker borstellende vierkante borstel. En ik had er gewoon geen één. Maar toen zag ik deze bij de primark en aangezien hij maar €1,50 was kocht ik hem natuurlijk ook gewoon!


Ik ben echt heel erg blij met deze aankoop! Ik zat heel erg te twijfelen tussen het boek Beauty van Cynthia en deze. Maar ik weet zeker dat ik beauty ook nog wel een keer ga kopen. En deze was er nu.. dus ik besloot om style te kopen (beauty van Lauren Conrad wil ik trouwens ook nog een keer!) Verder ga ik niet te veel over dit boek vertellen want er gaat heel binnenkort een artikel over online komen! Dit boek heb ik bij de boekhandel gekocht en kostte €14,95. 


Ik heb wel een super leuke zonnebril (zeg maar die pilotenbril met de roze kleur) maar ik ben nogal goed in dingen slopen of kwijt raken. Dus voor het geval dat, dat gebeurd heb ik gelijk twee zonnebrillen gekocht. De bovenste kostte €1,50 en de onderste kostte €3,- allebei bij de primark gekocht :).

Bij de primark zag ik een broek (ik had er nog niet genoeg hoor ;D) Maar deze kleur vind ik heel erg mooi en ik had geen kleurtje zoals dit. Deze broek kostte €15,-
Heb jij de afgelopen tijd nog iets leuks gekocht? 

Liefs,

Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten