dinsdag 21 mei 2013

Boekreview: Lauren Conrad - Style

Hee meiden,

Aangezien ik het boek van Lauren Conrad pas sinds zaterdag heb, heb ik hem uiteraard nog lang niet uit. Maar wel wil ik met jullie de 'beauty' in dit boek delen. En wil ik mijn eerste indrukken met jullie delen! Ik ben in ieder geval wel heel erg blij dat ik dit boek heb gekocht. Dus ik wil Iris even bedanken dat je me een beetje heb overgehaald om voor deze te kiezen. :)


Ik word alleen al blij van de zijkant dat staat gewoon super leuk in je boekenkast of waar jij je boeken ook bewaard!


Ik vind in het algemeen Lauren Conrad echt al heel erg knap. De foto's in het boek zijn dan ook allemaal heel erg mooi!


Ik vind het ook heel erg mooi dat ze bij elk onderdeel een zwarte achtergrond gebruikt. Zo ziet het er heel luxe en stijlvol uit.




Wat ik heel erg leuk vind aan dit boek is dat er ook wat haar tips in staan. Deze vorm vind ik bijvoorbeeld heel erg leuk. Als ik wat langer haar heb ga ik dit zeker proberen!


Ik vind het ook heel tof dat er ook een make-up hoofdstuk in staat! Dat had ik in de winkel nog helemaal niet gezien! Dus dat was zeg maar echt een 'extratje'.


En zo ziet de achterkant eruit echt super tof. Ik ben echt echt heel erg blij met het boek!


Wat is jou eerste indruk van dit boek? Heb jij dit boek? Of heb jij soms Beauty (van Lauren of Cynthia)? 

Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten