zondag 28 juli 2013

What did I do?


Vandaag heb ik voor het eerst op a touch of Marielle een nieuwe 'rubriek'. Iedereen heeft het denk ik inmiddels al wel eens gezien denk ik op een blog. Namelijk de persoonlijke foto's. Ik had deze rubriek ook op mijn oude blog en de reacties daarop waren altijd enthousiast gereageerd. Om een beetje variatie in de artikels te houden en in de foto's heb ik besloten op het dagboekje om de week te doen. In de andere week (dus de week dat er geen dagboekje online komt) zal er een seizoensartikel online komen (in dit geval zomerdingen). Alle foto's zijn gemaakt door mijn iPod of door mijn samsung galaxy S plus.

Op deze dag zat mijn haar echt leuk! De rest van de vakantie heb ik nog geen dag gehad dat mijn haar leuk zat. Ik weet niet waardoor het komt. Ik denk doordat het komt, doordat ik niet naar school hoef. Mijn haar denkt: Laten we even pauze nemen met leuk doen.


Oké, als jullie weten hoe ik mijn vakantie vooral doorbreng dan is het zo. Ik lig het liefst heel de dag in de zon op het balkon. Zo nu en dan doe ik een dagje iets anders. Maar ik kan wel vertellen dat ik veel dagen deze vakantie zo doorbreng. Dit komt vooral omdat ik niet echt plannen heb gemaakt voor de vakantie en omdat ik ook niet op vakantie ga. Maar goed. Ik heb wel lekker veel tijd om vooruit te werken aan mijn blog voor na de vakantie.


Waar ik ook veel tijd voor heb nu is om blogs te lezen. Ik vind dat echt heerlijk om te doen. Gewoon lekker blogs lezen en inspiratie opdoen.


Ik ben ook heel veel ideetjes aan het bedenken zodat ik straks niet zonder ideeën zit. Maar eigenlijk heb ik echt ruimschoots inspiratie. Dus dat zit allemaal wel goed!


Zoals ik al zei ben ik echt heel erg veel aan het schrijven aan mijn blog nu. Maar dat komt echt omdat ik weet hoe druk de derde is. En aangezien ik nogal wat van mezelf verwacht komt mijn blog toch echt op de derde plek.. (1. school 2. vrienden & familie).


Oooh may. Deze ijsjes zijn zo lekker ik kan er echt niet vanaf blijven! ♥

Wat ik wel heel leuk vind is dat we wel mogen barbecueën op het balkon. En dat hebben we dan ook al een aantal keer gedaan.


Wat een beetje jammer is dat ik deze boeken dan wel ingeleverd heb.. Ik weet dat ik ze volgend jaar weer terug krijg..

Wat heb jij tot nu toe gedaan in de vakantie?

Liefs,
Marielle

Believe you can and you're halfway there.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten