maandag 29 juli 2013

Stash: mascara


Vandaag is het weer tijd voor een ander deel van mijn stash. Namelijk de mascara's. De mascara is mijn meest gebruikte make-up product en ik denk dat dit wel voor ieder meisje geld. Volgens mij heeft zo'n beetje ieder meisje wel minstens 1 mascara ergens liggen. Ik weet vrijwel zeker dat dit niet al mijn mascara's zijn. Ik weet dat er nog een mascara in de badkamer lag toen ik ging fotograferen en volgens mij ben ik een  paar mascara's tijdelijk kwijt. Maar ik ga de mascara's laten zien die ik wel had.


 Essence

Links zie je één van mijn eerste mascara's. Ik heb hem volgens mij drie jaar geleden gekocht. De mascara vind ik eigenlijk helemaal niet zo fijn. Maar ik kocht hem toen ik echt nog geen idee had van goede en slechte mascara's. Toen ik hem kocht was hij echt perfect. Hij kost €3,39.
Daarnaast ligt de mascara die beloofd dikke wimpers te geven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem best fijn vind. En ik vind het best een aanrader. Het is niet de beste mascara die ik ooit heb gehad. Maar hij is zeker fijn. Hij kost €2,59.
Daarnaast ligt 'dezelfde' mascara maar dan waterproof. Tenminste dat beloven ze. Ik heb het geprobeerd en ik moest zeggen dat het redelijk waterproof is. Je moet er niet teveel van verwachte, maar als het regent is de kans groot dat deze mascara gewoon blijft zitten. Hij kost €2,59.
En daarnaast ligt ook weer 'dezelfde' mascara maar dan eentje die belooft dat je lange wimpers krijgt. Ik met zeggen dat deze mascara van de drie wel mijn favoriet is. En deze mascara draag ik dan ook best vaak. En ook deze kost net als de  andere twee €2,59.

Catrice

Als eerst zie je de volume plus length mascara. Ik vind deze mascara echt heel erg fijn. En op dit moment is dit de mascara die ik het meest gebruik. Ik weet niet of dat ligt aan het feit dat deze mascara altijd bij mijn spiegel ligt of omdat ik hem nou zo goed vind. Maar hij doet gewoon zijn werk. Hij is te koop voor €3,59.
In het midden zie je the giant mascara. Deze mascara gebruik ik eerlijk gezegd niet zo heel veel, dus ik weet eigenlijk niet zo heel goed of hij fijn is. Maar volgens mij is hij wel gewoon oke. Hij is te koop voor €4,59.
En rechts zie je een mascara die ik eigenlijk nog nooit op heb gehad. Dat komt omdat het een glitter mascara is en ik niet naar school glitter mascara op doe, want uhh ja.. Deze mascara is niet meer te koop. Maar is heel misschien nog te vinden in een sale bak? 

Max eyes

Deze mascara's zijn allebei gewoon hetzelfde. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik er twee heb, want het is nou niet bepaald een geweldige mascara. Opzich kan de mascara er best mee door, maar het is niet echt een geweldige aanrader ofzo. Deze mascara is te koop bij de action en kost €0,98. Als je een mascara wilt die voor lengte zorgt dan is deze mascara wel een goede aanrader.

Rimmel London

Links zie je de scandaleyes mascara. Ik vind die mascara echt heel erg fijn, maar ik gebruik hem niet heel erg veel. Dat komt denk ik vooral doordat hij wel een heel dik borsteltje heeft. Dat vind ik opzich wel fijn, maar ik ben zo onhandig dat de borstel altijd wel tegen mijn huid aan komt en dan moet ik het weer weg halen... Dus meestal gebruik ik liever een mascara met een dunner borsteltje. Maar het effect van deze mascara is heel fijn en ik vind het zeker een aanrader als je volle wimpers wilt. Deze mascara is te koop voor €11,99.
En rechts zie je de extra WOW lash mascara. Deze mascara heb ik gekocht ergens in de tweede geloof ik. Ik vond het echt een hele fijne mascara. De enige reden dat ik hem nu niet meer gebruik is, omdat ik best veel mascara's heb en ik nu gewoon even een andere mascara gebruik. Deze mascara kost (ik weet het niet helemaal zeker!) €9,90.

Overige mascara's

Links zie je als eerst een mascara van de hema. Deze mascara is echt heel erg fijn. Alleen ben ik zo'n onhandig persoon die niet doorheeft dat het een blauwe mascara is. Maar ergens vind ik het wel leuk om een blauwe mascara te hebben. Volgens mij is het effect van de zwarte mascara gewoon ongeveer hetzelfde. Ik vind deze mascara echt een aanrader! 
Daarnaast zie je een mascara  die ik van mijn oma heb gekregen. Dit kwam doordat ze hoopte dat ze misschien toch ooit tegen mascara kon, als het een dure mascara was. Maar helaas bleek dat toch niet zo te zijn. Dus toen gaf ze hem aan mij! Hij is van het merk cresty en hij is echt heel erg fijn. Hij is te koop voor €24,95.
Dan hebben we een Yves Rocher mascara. Ook deze mascara heb ik gekregen van mijn oma en ik ben er echt heeel erg blij mee. Ik gebruik hem best vaak en ik vind hem dan ook best fijn. Het enige wat ik niet heel fijn vind is dat de substantie best wel dik is. Deze mascara is te koop voor €17,90.
Daarnaast ligt de meest slechte mascara die ik ooit heb gehad. Maar ik heb hem dan ook gekregen op de tinadag. Dus ik denk dat ik er niet teveel van mag verwachten.. 
En als laatste zie je een mascara van couleurs. Deze mascara heb ik echt nog nooit gebruikt dus ik heb geen idee of hij goed of slecht is. Ook deze mascara heb ik van mijn oma gekregen.
Welke mascara gebruik jij meestal?

Liefs,
Marielle

You've got ennemies? Good. It means you actually stood up for something in your life.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten