zaterdag 12 oktober 2013

100 facts about me

Vandaag laat ik jullie een beetje beter kennis maken met mij. Ik heb namelijk 100 weetjes over mij op een rij gezet. Ik heb verder niet echt iets te vertellen dus lees snel verder voor alle weetjes!
  • Ooit was mijn haar blond (geverfd!).
  • Ik ben in mijn hele leven tot nu toe maar twee keer in het buitenland geweest. En het was alle twee de keren maar een dag EN allebei de keren naar Duitsland.
  • Vroeger had ik heel erg stijl haar, terwijl het nu echt vreselijk is. Want de ene keer zit er slag in de andere keer is het half stijl half krul...
  • Ik houd heel veel van foto's. Omdat elke foto zijn eigen verhaal vertelt.
  • Mijn ouders zijn inmiddels alweer bijna 3 jaar gescheiden.
  • Ik heb een tweede naam; Alexandra.
  • Ik ben geboren op 5 mei in 1998, op bevrijdingsdag!
  • Ik heb echt een enorme haat-liefde verhouding met nagellak.
  • Ik kan echt niet wachten tot ik eindelijk mijn canon eos 650D heb!
  • Ik lach echt heel erg veel, zelfs als ik niet echt lekker in mijn vel zit.
  • Ik trek me heel erg aan wat anderen van mij vinden. 
  • Ik heb een heel lief hondje, van 6 jaar oud. 
  • Ik hou echt veel meer van de zomer, dan van de winter. Ik ben echt totaal geen zomer mens.
  • Ik ben eigenlijk heel erg onzeker. Maar meestal kom ik helemaal niet zo over op mensen, al helemaal niet als ik met vriendinnen ben. 
  • Ik heb ooit allebei mijn polsen tegelijkertijd gebroken...
  • Ik heb eigenlijk alleen maar echte vrienden. Ik weet dat ik op al mijn vrienden kan vertrouwen en dat ze er altijd voor me zijn. ♥
  • Ik hou ervan om dingen te plannen. Als ik dingen plan, dan zorg ik voor een beetje rust in mijn hoofd. En geloof me: die rust kan ik best gebruiken.
  • Ik kan echt uren op de computer doorbrengen, door alleen maar blogs door te lezen.
  • Sommige mensen denken dat ik echt dom ben. Maar eigenlijk maakt dat me helemaal niet uit. Want ik weet zelf hoe ik ben. Wat anderen daar ook van zeggen of denken.
  • Ik droom ervan om over een tijdje elke dag met de trein naar school te gaan. Ik hou echt van reizen!
  • Ik wil na de havo media, informatie & communicatie gaan studeren.
  • Het liefst wil ik een keer naar een bloggersmeeting. Dat lijkt me echt super tof!
  • Ik hou echt van snoep. En chocola. Ooh may CHOCOLA.
  • Ik ben verslaafd aan instagram. Zodra ik wakker ben moet ik echt even mijn instagram checken...
  • Het lijkt me echt super tof om in een film of serie te spelen.
  • Ik mis mijn klas, NU al!!
  • Ik heb echt een plekje nodig waar ik even alleen kan zijn. Als ik niet even mijn eigen gedachte op een rijtje kan krijgen word ik echt sacherijnig...
  • Ik wil heel graag het boek 'beauty' van Lauren Conrad hebben. En het boek 'beauty' van Cynthia (misslipgloss).
  • Ik vind lipsticks echt super tof, maar ik draag het eigenlijk nooit.
  • Ik vind eyeliner ook echt geweldig, maar ook dat draag ik niet zo vaak. Dat komt eigenlijk w\vooral omdat mijn bed 's ochtends veel te lekker ligt...
  • Mijn kamer is bijna altijd een rommel... Ik weet niet zo goed waardoor dat komt. Ik denk doordat het in mijn hoofd ook echt een bende is ofzo...
  • Ik ben echt een uitsteller. Dat is denk ik echt een van de slechtste eigenschappen die je kan hebben. Het is eigenlijk veel beter om dingen meteen te doen.. Dan ben je er maar vanaf.
  • Ik kan niet tekenen. Het is heel jammer voor me, maar ik kan het gewoon niet.
  • Ooit ga ik naar een DYTG! Ik zeg het nu al ruim een jaar en ik ben nog steeds naar geen een gathering geweest...
  • Ik heb hele goede ogen, daarin tegen heb ik wel weer wat slechtere oren.
  • Je kan me echt blij maken met een wit bolletje met zalm erop. Ik word er gewoon helemaal blij van!
  • Ik heb twee zussen en één broertje.
  • Ik haat wachten. Echt verschrikkelijk!
  • Ik heb echt een verslaving aan series. Ik kijk nu Pretty Little Liars!
  • Mijn familie denkt dat ik op kakkers val. Maar zelf weet ik nog niet zo goed of ik echt een 'type' jongen heb ofzo.
  • Ik blog eigenlijk al sinds ik heel klein ben.
  • Ik vind kleding steeds leuker. Eerst boeide het me niet echt wat ik aan heb. Maar als ik nu gewoon een shirt aan heb voel ik me er minder fijn in. Het ligt er dan wel weer aan wat voor shirt. Maar toch.
  • Ik schrijf al verhaaltjes sinds ik kon schrijven.
  • Vroeger kwam mijn beste vriendin heel vaak logeren, maar de laatste tijd hebben we daar bijna geen tijd meer voor... 
  • Ik vind het vet lastig om te praten met mensen die ik niet ken. Ik weet dan echt niet wat ik moet zeggen en klap echt helemaal dicht.
  • Ik ben soms echt verlegen.
  • Als ik iets af reken bij een kassa, reageer ik altijd heel spontaan volgens mijn vriendinnen. Ik weet niet zo goed waardoor het komt. Ik denk omdat ik weet hoe sacherijnig mensen kunnen reageren.
  • Ik vind pastel en neon kleurtjes echt super leuk.
  • Ik hou helemaal niet van pasta en pindakaas... 
  • Toen ik geboren werd stond de kerk aan het einde van de straat in brand.
truth | via Facebook
  • Ik ben heel erg bang voor vuur.
  • Ik kan niet fluiten. Ik heb echt pogingen gedaan, maar het is nooit gelukt.
  • Ik geloofde vroeger heilig dat ik ook door platform 9 3/4 kon. 
  • Ik kan niet wachten tot ik Amerika eindelijk met eigen ogen kan zien!
  • Ik heb nog nooit de hungergames gezien, maar ik ben er wel heel benieuwd naar!
  • Ik wil ook heel graag een keer the notebook en les miserable zien.
  • Ik ben echt heel slecht in dingen weggooien.
  • Ik vind de geur kokos echt heel erg lekker ruiken.
  • Ik heb gele en oranje neon sokken. Toen ik die aan had naar gym was het voor mijn klasgenoten volgens mij wel duidelijk dat ik niet helemaal ben zoals 'normale' mensen.
  • Ik check elke dag mijn mail meerdere keren, op  mijn mobiel.
Platform 9 3/4 | via Tumblr
  • Ik heb één keer op een paard gereden en ik vond het echt super tof.
  • Ik vind broeken echt vreselijk. Al helemaal 's ochtends als ik net uit mijn bed kom, als ik door de regen heb gefietst of als ik net uit de douche kom. Echt vreselijk. 
  • Ik vind het niet erg om zonder make-up de deur uit te gaan. Maar toch heb ik liever wel gewoon mijn dagelijkse dingen op, of in ieder geval mascara!
  • Ik kijk eigenlijk bijna geen TV. Maar ik kijk wel heel veel series online.
  • Ik vind GLEE echt geweldig!
  • Ik geloof niet in toeval. Ik denk dat dingen dan gewoon zo moesten zijn.
  • Ik wil heel graag een keer piano leren spelen. Het lijkt me zo tof!
  • Ik zit op een dag eigenlijk veel te veel op de computer..
  • Het lijkt me echt super tof om bij een tijdschrift ofzo te werken!
  • Vorig jaar heb ik het rondje meer (4 km) als 1 na snelste van de klas! Ik was echt super trots op mezelf!
Glee | via Facebook
  • Ik krijg echt veel te snel de slappe lach.
  • Ik hou echt van mijn iPod. Ondanks mijn mobiel gebruik ik hem gewoon nog steeds heel erg veel.
  • Ik kan blind typen. En dat scheelt zeker weten wel tijd tijdens het bloggen!
  • Ik kan er niet tegen als mensen, andere mensen oordelen zonder dat ze hun eigenlijk echt kennen. Ook al weet ik dat ik het zelf ook veel te snel doe..
  • Ik drink heel veel thee. ♥ 
  • Ik hoef nog maar een half jaar (ongeveer) met slotjes rond te lopen!
  • Ik heb een paar sneakers die ik eigenlijk elke dag draag, ook al heb ik veel meer schoenen..
  • Mijn nagels zijn helemaal niet zo sterk. 
  • Ik hou van dansen. Maar ik zit niet op dansen ofzo.
  • Ik kan best goed Engels praten, maar ik kan de grammatica echt niet gewoon. Daar ben ik zo slecht in.
Untitled
  • Ik kan geen Duits en Frans. Klaar. Dat is echt een hopeloos iets bij mij..
  • Als ik denk aan een bepaald soort eten, dan kan ik het een soort van proeven.
  • Ik kan er niet tegen als mijn vriendinnen verdrietig zijn. Dan word ik ook echt een beetje verdrietig..
  • Ik ben dagelijks mijn sleutel kwijt...
  • Ik ben veel te snel afgeleid. Maar dat kan je ook al wel merken in mijn artikeltjes.
  • Heel veel mensen vinden dat ik op mijn zus lijk.
  • Als ik iemand leuk vind, ga ik me echt een beetje achterlijk gedragen.. 
  • Ik kan niet wachten tot ik eindelijk van de middelbare af ben.
  • Als ik voor iets ga, ga ik er voor 100% voor. 
  • Ik hou van chocolademelk. Ik slaap echt het lekkerst als ik of thee of chocolademelk op heb!
Casamento de Sharon e Fernando | Casando com Amor | Portal e Blog de Casamento
  • Het valt me meestal meteen op als het niet zo goed met een van mijn beste vriendinnetjes gaat.
  • Ik ben echt een avond mens. 's Ochtends kan ik echt niet normaal functioneren.
  • Ik vind het echt niet lekker om eten mee naar school te nemen. Ik kan dan gewoon niet lekker eten. Ik weet niet zo goed hoe het komt, maar het is gewoon  zo.
  • Ik heb heel veel zin om mijn best te gaan doen in 3havo! Ik wil heel graag gaan bewijzen dat ik het wel kan.
  • Als andere mensen zich de hele tijd met mij bemoeien word ik echt heel erg sacherijnig. Daar kan ik echt niet tegen.
  • Ik vind het altijd wel leuk om naar de bieb te gaan. 
  • Ik ga een paar keer per jaar shoppen en dan koop ik meestal meteen heel veel nieuwe dingen.
  • Ik heb nog nooit kleding bestelt. Ik denk dat het komt omdat ik veel liever gewoon lekker echt ga shoppen.
  • Ik check mijn facebook dagelijks denk ik wel zo'n 20 keer!
  • Je moet echt moeite doen om me echt te leren kennen. Want op de een of andere manier praat ik niet zo makkelijk met mensen die ik niet zo goed ken.. (heel irritant!)
Herken jij jezelf ook in sommige dingen?

Liefs,
Marielle

The difference between who you are and who you want to be, is what you do.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten