vrijdag 18 oktober 2013

Doelen ♥


Hee meiden,

Om heel eerlijk te zijn is het inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik echt heb geschreven. Namelijk 2 maanden... Ja, er zijn in de tussentijd een paar artikeltjes online gekomen. Maar die had ik al ingepland. Maar dan komt dat besef dat je het schrijven wel heel erg mist... Toch heb ik niet echt tijd om te bloggen, maar vanaf nu ga ik echt weer mijn best doen!

Voor vandaag heb ik een overzichtje gemaakt met alle dingen die ik wil doen/halen. Voor alle doelen kun je ook hier klikken.

Alle doelen

1. Een scrapbook maken.
2. Naar Londen.
3. Naar Amerika.
4. Naar Parijs.
5. Mijn kamer netjes houden.
6. Meer boeken lezen.
7. Meer sporten en meer water drinken.
8. Een spiegelreflex camera bezitten.
9. 100 volgers halen op bloglovin! (37/100)
10. 100 volgers halen op GFC.
11. Mijn VMBO diploma halen.
12. Mijn HAVO diploma halen.
13. Aan de HVA studeren.
14. Bij een tijdschrift stage lopen. 
16. Alle afleveringen van Secret Story terug kijken.
17. Alle afleveringen van Gossip Girl zien.
18. Naar een bloggersmeeting.
19. Naar een persdag voor mijn blog.
20. Al mijn lakjes een keer gebruikt hebben.
21. Een hele dag bloggen.
22. Een nieuwe goede vriend(in) maken.
23. Een product van een high end merk bezitten.
24. Een brief schrijven aan degene die ik over 10 jaar ben.
25. Een boek schrijven.
Dit zijn alle 25 doelen! Sommige doelen zijn nu een beetje bewerkt. Zo stonden ze eerst niet in de lijst. Maar zo zou ik ze dan het liefste nu wel zien. Zoals je kunt zien zijn er 5 doelen doorgestreept. Deze doelen waren of niet (meer) mogelijk of zijn " volbracht".  En in de plaats van die doelen gaan er nu nieuwe doelen komen!


6. Op mezelf wonen.
Ik weet ook wel dat ik 15 ben en waarschijnlijk nog lang niet het huis uit ga. Maar ik heb ergens echt al heel veel zin om lekker op mezelf te wonen. Mijn eigen appartementje in te kunnen richten en lekker te doen waar ik zelf zin in heb. Ik denk dat ik later echt een huisje heb met allemaal kaarsjes. 
7. Een jaar lang ELKE dag een artikel plaatsen.
Hiermee ga ik beginnen in 2014, omdat dat zo'n lekker makkelijk begin kan zijn dan. Het lijkt me ook echt super tof om weer eens goed te kunnen zien hoeveel je bent gegroeit in een jaar. Inmiddels blog ik namelijk alweer langer dan 1,5 jaar en je merkt gewoon dat je steeds beter gaat schrijven. 
10. Naar Disneyland Parijs.
Dit lijkt me gewoon het meest geweldige om ooit te doen.
11. Een weekendje weg met mijn zussen, naar het buitenland.
Het lijkt me zo gaaf om met mijn zussen een keer een weekendje ofzo naar het buitenland te gaan. Gewoon omdat ik het best goed met mijn zussen kan vinden en ik denk dat we dan echt heel veel kunnen lachen met z'n drietjes.
23. Paardrijden.
Ik heb in mijn leven één keer op een poney gereden en ik vond het zo gaaf. Ik heb sindsdien altijd nog een keer willen paardrijden maar ik heb het nooit meer gedaan.
Dit waren mijn doelen! Wat is jou grootste wens op het moment?
Lief,
Marielle
Sometimes what you're looking for, comes when you're not looking at all. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten