zondag 9 februari 2014

Keep on dreaming

Iedereen heeft wel dromen en dat is maar goed ook want waar zou je zijn zonder een grote droom om te volgen? Als je geen doel hebt in het leven, lijkt me er vrij weinig aan. In het artikel van vandaag ga ik het met jullie over mijn (toekomst) dromen hebben! ♥ Veel leesplezier.


Op mezelf wonen

Iets wat ik al ruim een jaar wil is op mezelf wonen. Het lijkt me heerlijk om mijn echte eigen plek te hebben, zelf mijn plekje in te richten en te kunnen doen en laten wat ik wil. De laatste tijd word deze droom groter en groter. En elke dag dat ik ouder word komt het een stapje dichterbij. Maar ik ben nog maar 15 en dus zal ik voorlopig nog moeten wachten voordat ik ook echt op zoek kan naar een eigen plekje. Ik hoop met heel mijn hart dat ik tegen de tijd dat ik het huis uit ga, ik nog steeds samen met mijn vriend ben. En dat we kunnen samenwonen. Maar zodra ik oud genoeg ben en het geld ervoor heb ga ik hoe dan ook het huis uit.
Niet omdat ik het niet meer bij mijn zin heb bij mijn moeder, maar gewoon omdat ik er heel erg veel zin in heb!

Studeren

Naast op mezelf wonen kreeg ik begin vorig jaar al enorm de behoefte om te gaan studeren. Maar aangezien ik ben blijven zitten zal dat nog wel even duren. Toch heb ik er nu al enorm veel zin in. Ik kan niet wachten tot ik elke dag met het OV naar "de grote stad" mag reizen, om daar een studie te gaan volgen. Eindelijk doen wat ik leuk vind! Ik kan niet wachten.



Reizen


En mijn laatste grote droom is reizen. Ik wil zo graag de wereld ontdekken en het vastleggen. Ik wil zo graag genieten van alle grote en mooie dingen die deze wereld heeft. Eerst wil ik alle grote steden zien. Daarna in elk land een minder grote stad bezoeken. Het lijkt me zo gaaf! In Nederland kijk ik mijn ogen soms al uit, moet je nagaan hoe het in het buitenland wel niet moet zijn.

Ik kan echt niet wachten op mijn toekomst, maar ik leef vandaag. Ik ga proberen van elke dag die ik heb gebruik te maken en elke dag iets te doen wat ik écht leuk vind.

Liefs,
Marielle

If you're going to be weird, be confident about it

Geen opmerkingen:

Een reactie posten