donderdag 6 maart 2014

Inspiratie: Demi Lovato outfits

De laatste tijd is Demi Lovato nogal een bekende celebritty geworden en zij niet alleen want Ellie Goulding lijkt ook aardig door te breken. Maar vandaag ga ik het hebben over de kledingstijl van Demi Lovato, de enorm getalenteerde hilarische 21jaar oude dame uit New Mexico. Ik vind de kledingstijl van Demi Lovato over het algemeen echt heel erg leuk! Kijk snel verder om een aantal outfits te bekijken!
 Dit vind ik echt een super leuke outfit. Gewoon een simpel zwart shirt met daarover een spijkerjasje. Ik vraag me af wat ze eronder aan heeft.
Aaah! Dit staat zo leuk, dat jurkje en dan met een spijkerjasje en een riem.
 Mij zul je zoiets niet zo snel zien dragen, maar ik vind het wel echt heel erg tof. En het staat haar dan ook echt heel erg goed.
 Die trui vind ik echt heel leuk, maar ik word echt gewoon blij van deze foto. Ik vind Demi echt heel erg knap, al helemaal als ze lacht.
 Die trui! Zelf wil ik echt heel erg graag zo'n oversized trui die lekker lang is.
 Die short is zo leuk! Zelf draag ik nooit wit, gewoon omdat ik mezelf ken en ik echt niet handig ben met dat soort dingen. En dat spijkerjasje vind ik ook echt heel erg tof!
Zelf zou ik de hakken er niet bij dragen, maar de outfit vind ik verder echt heel erg tof! Als ik het in mijn kast had zou ik het zeker vaak dragen!
Liefs,
Marielle
Remember that wherever your heart is, there is treasure.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten