woensdag 5 maart 2014

Moviechallenge februari 2014

Voor vandaag heb ik weer een update van de moviechallenge van afgelopen maand. Namelijk februari. Ik heb niet extreem veel films gekeken, wat wil zeggen dat ik komende maanden echt aardig wat door moet kijken! Lees snel verder om alle films die ik afgelopen maand heb gezien te bekijken!


Toscaanse bruiloft

Een korte samenvatting: De toscaanse bruiloft gaat over een meisje dat zelf single is maar wel huwelijken regelt. Ze ontmoet iemand die juist mensen scheid en niet gelooft in liefde. Ze liggen elkaar heel de tijd in de weg. Verder zijn er allemaal kleine problemen.
Mijn mening: Ik vind de toscaanse bruiloft opzich best een leuke film. Maar het is wel een beetje typisch. Wel vind ik het best een goede film voor een Nederlandse..
Cijfer: 6,8

We're the millers

Een korte samenvatting: We're the millers is een hilarische film over iemand die drugs moet vervoeren, maar hij neemt de verkeerde lading mee en komt onderweg in de problemen samen met zijn familie, wat niet zijn echte familie is...
Mijn mening: Ik vind we're the millers echt leuk, lekker vermakelijk. Ik zou deze film zeker aanraden!
Cijfer: 7,5

Remember sunday

Een korte samenvatting: Remember sunday gaat over een man die zijn korte termijn geheugen kwijt is geraakt. Waardoor hij alles op neemt wat hij de dag ervoor heeft gedaan. Zodat hij dat weer weet. Hij ontmoet een leuk meisje, maar hij durft haar niet over zijn dagelijkse problemen te vertellen. Dit zorgt voor heel wat problemen. Blijven ze elkaar daten? Of word het helemaal niks?
Mijn mening: Naar mijn mening is remember sunday een enorm mooie film, hij is niet zo voorspelbaar als ik van tevoren had verwacht en de acteurs in de film zijn echt heel goed!
Cijfer: 7,8

The seven year hitch


Een korte samenvatting: De film the seven year hitch gaat over een meisje dat haar eigen huis heeft gekocht waar ze samen met haar beste vriend woont, maar als een knappe man haar ten huwelijk vraagt moet hij zo snel mogelijk verdwijnen. Hij laat zich echter niet zomaar wegsturen en hij bedenkt een idee waardoor hij kan blijven: ze zijn getrouwd. Huh? Hoe dan? ...
Mijn mening: Deze film is naar mijn mening een typische meiden film, maar wel leuk om te zien. Een beetje voorspelbaar dat dan weer wel en niet echt een aanrader.
Cijfer: 6,7

The notebook

Een korte samenvatting: The notebook gaat over een jongen genaamd Noah die verliefd word op een meisje uit de stad. Ze hebben samen de mooiste zomer van hun leven, maar dan word Ellie door haar ouders mee terug genomen naar de stad. Ellie en Noah nemen afscheid met ruzie. Is dit het einde van hun relatie als Ellie met een andere man trouwt?
Mijn mening: Dit is gewoon één van die romantische films waar ik eigenlijk echt gek op ben! Je leeft je helemaal in. Als je net als ik van die romantische films houd is dit zeker een aanrader!
Cijfer: 7,6

Pitch perfect

Een korte samenvatting: Pitch perfect gaat over een meisje genaamd Beca die van haar vader moet studeren, maar ze wilt DJ worden. Na ongeveer een kwartier (in de film dan) doet Beca auditie voor een a-capellagroep. Er zijn een aantal complicaties waardoor ze niet door gaan naar de finales is dat Beca's schuld?
Mijn mening: Als je van glee houd, vind je pitch perfect ook zeker een leuke film. Alhoewel glee en pitch perfect eigenlijk niet te vergelijken valt want als je dat zou doen, vind ik glee toch echt wel beter! Maar dit is gewoon een dansfilm alleen dan in plaats van dansen zingen ze..
Cijfer: 6,7

The hungergames

Een korte samenvatting: In de film moet uit elke district een jongen en een meisje "uitgeleverd" worden voor een spel. Een spel waaraan 24 mensen meedoen, 2 uit elke district. De bedoeling van het spel is dat er één winnaar over blijft. En dat is nog een heel gedoe als de twee uit district 12 verliefd op elkaar worden... 
Mijn mening: Deze film is wel echt extreem goed gemaakt! Maar heel eerlijk gezegd vond ik hem toch wel een klein beetje tegen vallen. Wat misschien ook komt door het feit dat ik er al veel over gehoord had (vooral positieve dingen) waardoor je misschien toch een beetje meer gaat verwachten... Maar het was wel echt een goede film en als je the hungergames nog niet hebt gezien is het wel écht een aanrader!
Cijfer: 7,7

Klik hier om naar het volledige overzicht te gaan.

Liefs,
Marielle

Things work out best for those who make the best of how things work out.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten