maandag 3 maart 2014

Wreck this journal part 1

 Voor kerst kreeg ik een wreck this journal. Ik had er nog geen tijd voor om echt iets mee te doen maar in de voorjaarsvakantie had ik eindelijk tijd weten te vinden. Ik besloot er meteen maar een artikel aan te wijden. En ik zal eens in de maand ofzo een wreck this journal artikel maken. Deze artikels zullen onder te catogorie "creatief" komen te staan.

 De eerste bladzijde die ik opensloeg bevatte de opdracht voeg een geur naar keuze aan deze bladzijde toe. Ik koos mijn favoriete geurtje amor amor van cacharel.
 Ja, ja.. vul deze bladzijde met cirkels. Done! Het was echt een heleboel werk maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het resultaat best leuk vind!
 Hahahah best gelukt toch? Ik voel me net een ninja met zo'n rood masker.. Ik heb expres mijn ogen, wenkbrauwen en lippen niet ingekleurd omdat dit dingen uit mijn gezicht zijn die ik nog best oke vind. Mijn neus daarin tegen vind ik echt verschrikkelijk. En ik heb mijn haar blauw gekleurd omdat ik het echt heel cool vind als mensen hun haar in een opvallende kleur durven te kleuren.
Dit is een van de eerste bladzijdes uit mijn wreck this journal. Ik heb mijn adres en telefoonnummer trouwens wel ingevuld hoor, die zijn alleen hier op wonderbaarlijke wijze verdwenen ;D

Liefs,
Marielle

There is hope in every single day. Even if it's just the hope

Geen opmerkingen:

Een reactie posten