vrijdag 21 maart 2014

My life in 20 questions

Hallo sexy selfie *uhum* 
Aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik een tag heb geplaatst, besloot ik dat maar een te gaan doen! Ik ging opzoek naar een leuke tag en ik kwam de my life in 20 questions tag tegen. In deze tag zul je vragen tegen komen als: wat is je favoriete kleur, wat doe je in je vrije tijd en wat zijn je favoriete kledingwinkels? Lees snel verder om de hele tag te lezen!

Wat is je favoriete kleur?
Eigenlijk heb ik nooit echt een favoriete kleur gehad, maar ik denk dat als ik een kleur moest kiezen het bordeaux rood is. Ik heb best wel veel bordeaux rode kleren en ik vind het echt een mooie kleur.

Wat is je favoriete nummer?
Mijn favoriete nummer op dit moment is if you say so van Lea Michele. Omdat het nummer is opgedragen aan Cory Monteith, maar ook omdat als ik het liedje hoor ik aan mijn eigen vriendje moet denken. Gewoon omdat het écht een heel mooi nummer is.

Wat is jou droomcarrière?
Ik denk dat ik het liefst toch wel fulltime blogger zou willen worden. Maar anders zou ik graag journalistiek gaan doen, iets met fotografie of de PABO.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Eigenlijk maakt dat me niet eens zo heel veel uit. Misschien wel in een grote stad, maar wel gewoon in Nederland en niet in Amsterdam.
Dit is niet mijn camera, maar de camera van mijn zus.. 
Wat doe je in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd blog ik vooral veel, maak ik foto's en ben ik veel bij mijn vriend. Verder werk ik vaak aan mijn WTJ, als ik geld heb ga ik shoppen en verder ben ik ook graag op het strand. Maar helaas is dat meestal niet echt mogelijk omdat ik dan met het OV moet en opzich kan dat wel, maar het is wel een beetje een struikelpunt om niet te gaan.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik denk Bershka en New Yorker, omdat ze bij beide winkels altijd enorm veel leuke kleding hebben. En ik als ik er heen ga gelijk weer blut ben..

Naar welk concert zou je graag gaan?
Ik wil heel graag een keer naar een concert van Lea Michele. Ik vind haar echt een hele bijzondere vrouw. Ze is enorm getalenteerd en ze is echt heel sterk.

Wat is je favoriete thee smaak?
Dan ga ik toch voor mango. Ik ben echt gek op mango! Maar meloen vind ik ook erg lekker.

Verzamel je iets?
Ik verzamel niet echt specifiek iets. Als ik iets zou moeten noemen denk ik dat ik foto's verzamel. Omdat ik heel erg hou van foto's. Foto's zijn toch een soort herinneringen en meestal zijn er alleen foto's van de leuke momenten.
Als je 1 miljoen zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Ik denk dat ik nieuwe lenzen zou kopen voor mijn spiegelreflex camera. En ik zou nieuwe kleding kopen. Maar verder zou ik het denk ik sparen voor mijn rijbewijs/studie of voor als ik op mezelf ga wonen.

Wat is je favoriete make-up merk?
Ik zou het echt niet weten

Wat is je favoriete seizoen?
DE ZOMER! Hell yeah, ik houd echt van de zomer. Hoewel ik ook echt van de lente en winter kan genieten is de zomer toch echt wel mijn favoriet. Gewoon omdat je dan weer lekker in je korte broek op het strand kan rond huppelen.

Slaap je met je deur open of met je deur dicht?
Dat ligt er eigenlijk aan. Als het licht op de gang nog aan is, slaap ik met de deur open. Maar als het licht op de gang al uit is, dan doe ik vaak de deur dicht.
Wat eet je het liefst?
Het liefst... Lastig. Ik hou enorm veel van chocola (welk meisje niet?), maar qua avondeten eet ik het liefst lasagna! Verder ben ik echt gek op tosti's!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik heb echt geen idee meer! Bloggen is bij mij al op hele jonge leeftijd begonnen alleen wist ik toen nog niet dat het zoiets groots was. Binnenkort kunnen jullie een heel blogartikel verwachten! Dan bestaat mijn blog namelijk 1 jaar!

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Ik sliep gisteravond om 12 uur. Dus misschien draaide ik net mijn hoofd de andere kant op of bewoog ik met mijn arm. Maar waarschijnlijk deed ik niet heel veel bijzonders.

Wat is je favoriete parfum?
Ik heb eigenlijk geen favoriete parfum, vooral omdat ik niet zoveel parfum heb. Maar ik ben echt dol op Marc Jacobs. Ik had ooit een tester van daisy en ik moest en zou hem gaan kopen. Maar ik heb het nooit gedaan... Heel slecht.


Liefs,
Marielle


Life is too short to be sad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten