zaterdag 22 maart 2014

5 knappe mannen

Een tijdje geleden had ik het met mijn vriend over knappe beroemdheden, hij noemde bijvoorbeeld Emma Watson als knappe beroemde vrouw. Maar helaas kon ik zo snel niet op een aantal beroemde mannen komen. Daar is inmiddels wel verandering in gekomen. In het artikel van vandaag laat ik jullie een aantal "seksgoden" zien.

Munro Chambers

Te beginnen met Munro Chambers bekend van de serie Degrassi. Die wenkbrauwen, ogen en lippen! 

Channing Tatum

Hoe voor de hand liggend hij ook mag zijn, hij is toch zeker wel een erg knappe man! Hoewel ik nooit met zo'n type als hem zou gaan denk ik. Vooral omdat ik veel te onzeker ervan zou worden denk ik. 
 Ik ben er helemaal achter, als mannen wit aan hebben zijn ze echt ongelooflijk sexy.

Dylan O'Brien

Bekend van Teen Wolf, The Internship en The First Time (wat echt een aanrader is!). 

Cody Christian

Zie je die glimlach hieronder? Ja dat is best wel schattig toch? En die wenkbrauwen!

Cory Monteith

Ik denk dat ik Cory Monteith wel de knapste beroemde man ooit vind. Inmiddels is hij zoals jullie waarschijnlijk wel weten overleden. Maar ik vond hem echt een ontzettend knappe man!

Eigenlijk vind ik al deze mannen wel knap, maar ik ben er wel een beetje achter gekomen dat ik héél kieskeurig ben qua wat voor soort mensen ik knap vind. En ik heb ook zeker een uitgesproken mening erover... Dus als ik iemand knap vind, is dat eigenlijk best heel wat. Verder valt ook wel op dat ik jongens met bruin haar knap vind. 
Liefs,
Marielle

What's meant to be will always find it's way.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten