zaterdag 29 maart 2014

Wreck this journal part 2

Nadat mijn vorige wreck this journal artikel wel in de smaak viel, besloot ik vaker een "update" te doen over hoe ver ik ben in mijn WTJ. Vandaag dus deel 2 van mijn wreck this journal. Nu ik dit schrijf ben ik inmiddels alweer een stuk verder. Maar aangezien ik daar nog geen foto's van heb gemaakt besloot ik om dat maar weer in een ander artikel te zetten!

 Ja, ja! Ik heb gewoon heel mijn WTJ genummerd. Het had 184 bladzijdes (voor en achterkant genummerd).
 Ik was eerst van plan om niet te luisteren en met wit krijt over de bladzijde heen te gaan. Maar ik besloot braaf te luisteren en niks met de bladzijde te doen.
 Ik vind deze bladzijde tot nu toe echt het slechtste geworden van allemaal. Helaas. Ik weet niet echt waardoor ik dat vind. Vooral omdat het een beetje te wit is denk ik.
 Deze pagina is eigenlijk per ongeluk tot stand gekomen. Ik had een bladzijde paars gekleurd met krijt en toen zat er allemaal krijt aan mijn vingers. En toen kwam ik op deze pagina en ik dacht nou, dan doe ik die toch ook gelijk!
 Toen ik de bladzijde had ingekleurd vond ik het een beetje te saai. Dus er moest iets op komen te staan.
Kun jij de schrijffout op deze bladzijde vinden?
En als laatste maak een prop. Ik kon het niet laten om het papiertje weer terug te plakken. Anders is het ook zo'n gat tussen bladzijde 40 en 43. Maar het ziet er eigenlijk best leuk uit vind ik :).

Liefs,
Marielle

Life is like a bicycle. To keep your 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten