donderdag 17 april 2014

Hoe mijn kamer steeds weer een bende wordt.

Ik ben er echt van overtuigd dat ik een of andere magische gave heb, waardoor alle bende in mijn kamer steeds weer terug komt. De meeste van jullie zullen het misschien wel herkennen: je ruimt je kamer op elk laatje/kastje is onveilig. Je hele kamer is uitgepluist opgeruimd en schoon gemaakt. En dan twee dagen later, lijkt alles weer als vanzelf overal te liggen.
Dagelijks ben ik op mijn kamer te vinden. Ik hou ervan om lekker op mijn kamertje te zijn en lekker bezig te zijn voor school of artikeltjes voor mijn blog te schrijven. Sinds ik mijn Wreck This Journal heb, heb ik zo nu en dan ook een creatieve uitspatting die er ineens uit moet. En dan pak ik allemaal spulletjes. Die ik dan wil gebruiken of gebruik en de helft ervan ruim ik dan wel weer op, maar dan roept mijn moeder dat ik mijn hondje moet uitlaten of dat we gaan eten en tja.. dan komt het er niet meer van.
Ik ben ook echt heel erg goed in uitstellen. "Marielle, het is echt weer een bende!" "Haha, ja ik ga het morgen opruimen." In mijn hoofd denk ik dan alweer oh nee morgen heb ik geen tijd. Vrijdag dan, oh nee dan heb ik al afgesproken met mensen.
Dan heb je nog het probleem dat als ik iets serieus tien minuten er voor nog in mijn handen heb gehad, ik iets echt kwijt kan zijn. En dan bedoel ik niet zomaar kwijt, maar echt gewoon onvindbaar kwijt. Dan vind ik het een week later weer terug en bleek ik het in de woonkamer neer te hebben gelegd. En ik maar 6x mijn kamer op z'n kop zetten...
Oké nog eentje dan: kleren. Misschien zorgen die nog wel voor de meeste bende in mijn kamer. Als ik iets één dag aan heb gehad doe ik meestal niet meteen de dag erna weer die kleren aan, maar doe ik iets anders aan en dan die dag erna weer de kleren die ik daarvoor aan had. Zo ongeveer. Maar als dat nou het enige was, nee hoor. Ik pak ook gerust drie verschillende shirtjes uit de kast om te kijken wat het best bij de broek past. 9 Van de 10 keer is dat uiteraard het eerste shit.. En de kleren netjes terug in de kast leggen is ook niet echt het geval. En dan ontstaat dit...
En als ik dan op mijn bureaustoel moet gaan zitten, kan dat niet want dan liggen er allemaal kleren op. En of ik het dan opruim? Natuurlijk niet.. Dan leggen we het gewoon even op bed neer. En als we dan 's avonds moeten gaan slapen leggen we het gewoon weer terug op de stoel.. 
Ik ben even op onderzoek uit gegaan en kwam op weheartit meerdere leuke plaatjes tegen over het feit dat de kamers van pubers nogal een bende kan zijn en wat excuusjes ervoor.. 
Hoe staat het ervoor met jou kamer?
Liefs,
Marielle
In between goals is a thing called life that has to be lived and enjoyed. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten