zaterdag 12 april 2014

Swatch: 295 fancy fushia

Vandaag heb ik een swatch voor jullie van het lakje 295 fancy fushia. De lycra pro professional finish lakjes zijn bij ons in de filialen nog steeds te koop. En omdat ze nog te koop waren dacht ik, dat is zeker nog even een review waardig! Druk snel op meer lezen om de rest van het artikel te bekijken.

Ik heb niet extreem vaak roze nagellak op. Ik heb sowieso niet heel vaak nagellak op, maar als ik nagellak op heb draag ik meestal paars. Maar in de zomer is een mooie roze kleur wel erg leuk en dan is het ook zeker fijn om een goede lak in je stash te hebben staan! Als dat bij jou niet het geval is is 295 fancy fushia zeker een aanrader.
De lak dekt eigenlijk gewoon goed in één keer, wat een heleboel scheelt. Want meestal als ik twee laagjes nagellak op mijn nagels moet smeren gaat het wel bij minstens een nagel verkeerd.
Wel is het een aanrader om je nagels twee keer te lakken, hij dekt net iets beter en de lak ziet er dan ook wat mooier uit. De lakken van Rimmel London zijn niet meer bij alle filialen te koop, maar als je geluk hebt staan ze bij jou nog in de etos/kruidvat/trekpleister voor €3,50!

Liefs,
Marielle

You can't change how people feel about you so don't try. Just live your life and be happy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten