zondag 18 mei 2014

Favoriete apps

Iedereen heeft wel een aantal apps die hij/zij extreem veel gebruikt. Of gewoon leuker vind dan de andere apps. In het artikel van vandaag ga ik mijn favorieten aan jullie laten zien! 
Zien jullie die leuke jongen op de achtergrond? Haha, ja ik wou gewoon nog even benadrukken dat dat mijn lieve vriendje is. ♥


Smart launcher 2

 Als eerst: de app smart launcher 2. Volgens mij is het niet een hele bekende app, maar het is wel degelijk een hele fijne app naar mijn idee. Het vervangt je "normale" beginscherm. Je ziet in dat rondje alleen je favoriete apps staan. Eigenlijk spreek alles zodra je het download wel een beetje voorzich. Ik vind het gewoon een leuke app, omdat niet veel mensen hem hebben.

Instagram

Instagram. Tja... Wat moet ik hierover zeggen. Iedereen kent de app denk ik wel. Ik plaats regelmatig foto's op @mariellegaalswijk gewoon omdat ik het leuk vind dat je dan iets van drie maanden later nog eens kan terug kijken op je foto's. Ik weet niet wat het is, maar ik hou gewoon van foto's.

 Spotify free

Wat mij heel erg is opgevallen is dat veel mensen niet weten dat spotify gewoon gratis is. Alleen kan je per uur maar 5 liedjes doorspoelen en er zitten nog wel een aantal andere nadelen aan. Maar in principe is het echt gewoon een fijne app, zelfs als het gratis is!

 De telegraaf

En dan gewoon een beetje een praktische app. Namelijk de telegraaf. Ik lees geen kranten, maar ik vind het eigenlijk wel heel fijn om een beetje op de hoogte te blijven van wat er in de wereld gebeurd. Meerdere malen per dag kijk ik even of er nog nieuwe intressante artikels zijn geplaatst. 

 9Gag

Ik denk dat bijna iedereen 9gag wel kent. Het is gewoon een app waar allemaal grappige plaatjes en waarheden op komen te staan. Ik moet bekennen dat ik deze app niet dagelijks bekijk, maar wel gewoon als ik me verveel ofzo. 

 2024

In principe is dit eigenlijk echt een onnozel spel. Je moet steeds dezelfde nummertjes naar elkaar toeschuiven waarna ze weer een groter getal vormen. De bedoeling is dat je het vakje 2024 haalt. Maar dat is mij echt nog lange na niet gelukt! Het is wel een heel fijn spelletje als je moet wachten, bijvoorbeeld bij de tandarts ofzo. 

ROOM for tought

Ik hou enorm veel van foto's maken. Dit vind ik dan ook echt een super leuke app. De bedoeling is dat je elke dag op een random moment, van iets waar je op dat moment mee bezig bent. Wat echt super leuk is. Want zo heb je op een gegeven moment een heel overzicht van dingen die je hebt gedaan elke dag. Wat wel een groot nadeel is aan deze app is dat je niet hoeft in te loggen. Waardoor je alle foto's weer kwijt bent als je van mobiel wisselt. 

Snapchat

En als laatste een super leuke app die eigenlijk iedereen wel kent, namelijk snapchat. De bedoeling bij snapchat is eigenlijk gewoon een foto maken en die sturen naar de mensen uit je vriendenlijst. Wat heel fijn is aan snapchat is dat mensen de achterlijke foto's die je naar ze stuurt niet kunnen opslaan, alleen als ze heel snel een screenshot maken.

Liefs,
Marielle

You can't rush something you 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten