zaterdag 17 mei 2014

007 Ik was een beetje impulsief

Iedereen heeft wel eens zo'n moment dat je zomaar iets koopt zonder dat je er echt over na hebt gedacht dat je dat wilt hebben. In tegen stelling tot de 50 mm f/1.8 die ik graag wil hebben, heb ik nooit echt extreem nagedacht over het kopen van een statief. Het is wel eens door mijn hoofd geschoten dat het handig zou zijn. Maar ik had niet echt plannen om hem te kopen.


 Wat echter nu wel het geval is, want ik heb afgelopen donderdag een statief gekocht van het merk hama. Het is de star 62 tripod. Heel eerlijk had ik me nooit echt in een statief verdiept. Ik zag wel dat er een statief naast stond die €7,- duurder was. Maar ik weet niet zo goed waarom alleen omdat hij maar 6 cm langer was dan degene die ik nu heb gekocht.
Ik ben echt heel erg blij dat ik een statief heb gekocht, omdat ik hem echt heel erg handig vind. En ook denk ik dat het heel fijn is als je ergens foto's wilt maken met meerdere mensen. Of voor bepaalde schoolopdrachten is het heel erg handig. 
Ik heb heel veel ideeën die ik heel erg graag wil uitwerken! Maar ik heb op het moment echt ontzettend weinig tijd. Dus ik ga echt mijn best doen de komende dagen om artikels online te krijgen, die ook nog een soort van boeiend zijn. Sorry alvast!
Liefs,
Marielle
When you feel like quitting, remember why you started. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten