vrijdag 16 mei 2014

Knappe beroemde mannen

Ik kan me nog goed herinneren dat ik ergens in maart van dit jaar een artikel heb gemaakt met daarin 5 knappe beroemde mannen. In het vorige artikel heb ik het gehad over de beroemdheden Munro Chambers, Channing Tatum, Dylan O'Brien, Cody Christian en Cory Montheith. In het artikel van vandaag gaan we het over de wat minder bekende knappe mannen hebben! Lees snel verder om deze sexy mannen eens goed te bekijken. :)

Drew Seeley

Laten we beginnen met Drew Seeley. En laten we meteen maar even met de deur in huis vallen hij is best wel knap. Hoewel ik wel vind dat hij nog steeds een babyface heeft en dat terwijl hij al 32 is. Zoals misschien wel opvalt als je mijn vorige artikel hebt gelezen, is dat ik echt op bruin haar en mooie ogen val. Hij heeft zeker bruin haar hoewel zijn ogen toch een beetje tegenvallen naar mijn idee..
Drew Seeley heeft gespeeld in de film another cinderella story en dat is echt mijn favoriete film aller tijden. Ik heb de film denk ik zo'n 20 keer gezien en als ik ook maar enig sinds iets over de film of iets wat ermee te maken heeft hoor moet ik hem gewoon weer een keer zien.
Waar ik achter ben gekomen toen ik op wikipedia keek, was dat Drew Seeley de zangstem in high school musical heeft ingezongen. Omdat Zac Efron de toonhoogte niet haalde.

Logan Lerman

Dan de knappe welbekende Logan Lerman. Die goed past binnen mijn "bruin haar, mooie ogen" tik. Ik vind jongens met bruinhaar gewoon echt enorm aantrekkelijk. Ik zal dan ook niet zo snel voor een jongen met blond haar vallen. Hoewel ik vroeger dacht dat als je bruin haar had je automatisch met een jongen met blond haar trouwt.
Logan Lerman is inmiddels 22, dus als hij me ooit ten huwelijk zou vragen zou het nog best kunnen. 6 Jaar kan net. Haha nee hoor, zo ben ik dan ook weer niet. Ik zou veel te jaloers zijn. Logan Lerman is onder andere bekend van the purks of being a wallflower, Percy Jackson & the Olympians: The lightning Thief.
Ergens vind ik hem echt super knap, maar ergens denk ik toch wel een beetje nee het is het net niet. Ik denk dat dat vooral komt doordat iedereen hem knap vind.

Jacob Artist

Het is echt niet dat ik voor zover ik wist op getinte jongens val. Maar ik vind Jacob Artist echt heel erg knap. Ik denk eigenlijk dat het komt doordat hij toch een beetje badboy iets over zich heen heeft. Maar op de foto is hij weer heel schattig met dat hondje..
En dan die lach! Zijn hele gezicht straalt als hij lacht op een foto. En hij heeft echt extreem witte tanden. Ik weet niet of hij ze gebleekt heeft of dat het gewoon komt doordat hij een tintje heeft.
Dit is eigenlijk een beetje een mooiboy foto, omdat hij niet echt lacht. Ik weet ook niet echt hoe ik het moet uitleggen. Ik vind hem gewoon knap.

Brant Daugherty

Of ik Brant Daugherty nou echt knap vind weet ik eigenlijk niet zo goed. Hij is 28 en word in augustus 29. Maar ik vind hem er eigenlijk ouder uitzien.
Ik weet het echt niet zo goed. Ik denk dat het komt omdat hij er best wel oud uit ziet. Maar hij is wel knap.
Op deze foto vind ik hem het leukste. Omdat hij hier er veel minder oud uit ziet.

Chace Crawford

En als laatste de knappe Chace Crawford. Chace speelde in de serie gossip girl de rol van Nathan. Chace valt net aan binnen het kader bruin haar, mooie ogen. Ook al neigt zijn haarkleur wel meer naar blond dan naar bruin.
Mannen in witte shirts zijn gewoon enorm sexy. Als een jongen ook maar enigszins knap is, staat een wit shirt gewoon enorm sexy. Ik weet niet of dat echt iets is wat typisch is voor wat ik sexy vind, of wat alle vrouwen sexy vinden bij mannen.
Ik moet zeggen dat hij op deze foto's hierboven wel een beetje moeilijk kijkt. Maar ik vind Chace gewoon echt heel erg knap.

Welke beroemde mannen vind jij knap?

Liefs,
Marielle

You can't have a rainbow without a little rain.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten