woensdag 7 mei 2014

Muziek waar je blij van wordt

Iedereen heeft wel eens een dag dat je gewoon zo sacherijnig bent als maar kan. Wat bij mij altijd heel erg helpt op zo'n dag is vrolijke liedjes luisteren. In het artikel van vandaag heb ik voor jullie een aantal vrolijke liedjes op een rijtje gezet! Veel luister plezier. :)

Ta fête ~ Stromae

Op de één of andere manier wordt ik echt héél erg vrolijk van dit lied. Ik denk vooral dat het komt doordat ik aan dit liedje leuke herinneringen heb, maar ik denk eigenlijk dat iedereen wel vrolijk wordt van dit lied.

Ping pong ~ Armin van Buuren

Ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand is die niet vrolijk wordt van deze plaat. Ik weet niet wat het is, maar het zorgt gewoon voor positieve dingen. Ik wordt er gewoon echt blij van, haha.

Best day of my life ~ American Authors

Van dit liedje wordt je gewoon heel blij door de vrolijke beat en de positieve tekst. Want ik bedoel "This is gonna be the best day of my life" klinkt best vrolijk toch? En dan die clip erbij, maakt het helemaal af.

The man ~ Aloe Blanc

Niet dat ik nou een man ben, maar toch wordt ik blij van dit liedje. Dat komt door de vrolijke melodie denk ik. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet uitleggen waarom ik blij van een liedje wordt. Ik word er gewoon blij van of ik word het niet. 

Marilyn Monroe ~ Pharrell Williams

Hahaha ik weet niet wat het is met Pharrell Wiliams, maar op de een of andere manier weet die man er leuke plaatjes uit te gooien. Onderhand kan ik "happy" echt niet meer horen, ik wordt er alleen nog maar sacherijnig van, maar van "Marilyn Monroe" wordt ik tot nu toe wel heel vrolijk!

Summer ~ Calvin Harris

Yeaahh zomer komt eraan. Dat is al iets opzich waar je enorm blij van wordt toch? Lekker muziekje aan, zon, zee, strand! Top! 

Mooie dag ~ Jayh

Ik denk dat het bij dit liedje gewoon komt door het fluiten dat ik er vrolijk van wordt. En dan hoor je al die negatieve dingen die dan toch positief worden neergezet. En dan is het toch een mooie dag. Best lachen. :)
Van welke liedjes wordt jij blij?
Liefs,
Marielle
Every rose, has it's thorns.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten