donderdag 8 mei 2014

Dingen die leuk zijn om te doen

Soms heb je gewoon zo'n dag dat je geen idee hebt wat je moet doen. Je hebt vrij van school, je hoeft niet te werken, je kunt wel afspreken met mensen maar jullie hebben geen idee wat je dan wilt gaan doen. In het artikel van vandaag heb ik een aantal dingen op een rijtje gezet die misschien wel leuk zijn om te gaan doen!

Gekke foto's maken met vriendinnen

Als ik met een vriendin ben en we vervelen ons is eigenlijk een standaard ding wat we gaan doen gekke foto's maken. Het is gratis, je kan er achteraf heel hard om lachen maar ook zeker tijdens het maken van de foto's. Het enige gevaarlijke eraan is, is dat er de kans bestaat dat andere de foto's krijgen te zien. En dat is toch niet altijd even leuk. Want wat nou als die ene knappe jongen ineens een of andere achterlijke foto van jou te zien krijgt? No worries. Daar komen we dan ook wel weer over heen ;). 

Naar het strand 

Ik hou van het strand. Ik denk dat het inmiddels wel zo'n beetje duidelijk is voor iedereen die mijn blog leest. Ik zal er dan zeker ook nog wel een keer een artikel aan wijden. Naar het strand gaan is zeker leuk om te doen. Als je met een paar vrienden of vriendinnen gaat, is er zeker een goede kans op een geslaagde middag. Neem een bal mee, bikini, badhanddoek, lekker eten en boxjes zodat je lekker een muziekje aan kan zetten!

Filmpje kijken

Ergens vind ik een film kijken met vrienden niet leuk. Omdat je dan niet echt met elkaar kan communiceren. Maar als je bijvoorbeeld naar de bioscoop gaat is de sfeer voor, na en tijdens de pauze van de film wel heel erg gezellig. En dat is het dan wel weer waard! Daarbij ben je dan weer lekker een avondje er tussen uit geweest en heb je je niet verveeld.

Zwemmen

Wat ik echt heel erg leuk vind om te doen is zwemmen. Ik weet niet wat het is, maar ik vind zwemmen gewoon echt heel erg leuk. Samen met een vriendinnetje heb ik dan ook afgesproken om minimaal één keer per maand te zwemmen. Gewoon omdat dat echt vet gezellig is en omdat we zwemmen leuk vinden. :)

Bellenblazen

Hahaha, je wordt toch vrolijk van bellen? Als ik kleine kinderen buiten bellen zie blazen denk ik dat wil ik ook! Geloof me, als je met een aantal vriendinnen buiten bellen aan het blazen ben valt er aardig wat te lachen.
Liefs,
Marielle
Keep moving forwards.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten