woensdag 14 mei 2014

Random fotografie

Aangezien ik nog allemaal foto's op mijn laptop had die ik wel een keer wou plaatsen op mijn blog, maar geen idee heb voor wat voor artikels ik het had kunnen gebruiken, besloot ik de foto's weer eens in een random fotografie post te plaatsen. Lees snel verder voor het vierde artikel van random foto's!

Ik weet niet wat het is met cola flesjes, maar het is toch wel een soort van hipster item.
Ik weet niet of het duidelijk was, maar voor het geval dat. Dit is verf op een bordje. En de kraan staat erop aan. Ik weet niet waarom ik hier een foto van heb gemaakt hoor, maar ik vond het er gewoon leuk uit zien..
Deze foto heb ik gemaakt toen we onderweg waren naar het paasontbijt. Ik ben echt gek op in de auto zitten dus ik denk toch wel dat dit een foto is die wel bij me past. :)
Na het artikel "ode aan Benzey" heb ik zeker nog veel meer foto's van Benzey gemaakt en dit is er één van. 
 Deze kaars heb ik voor mijn verjaardag van mijn broertje gekregen. Ik vind hem echt heel erg leuk, dus ik heb er nog een foto gemaakt.

En als laatste dit windmolentje die bij ons op het balkon staat om de duiven weg te jagen. Ik vind dit echt een hele vrolijke foto. :)
Liefs,
Marielle
The struggle your in today is developing the 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten