zaterdag 10 mei 2014

Waarom ik van het strand houd

Gaat ze het nou alweer over het strand hebben? Ja.. Dat is eigenlijk wel wat ik in het artikel van vandaag ga doen ja. Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk inmiddels wel weten is dat ik enorm veel van het strand houd. In het artikel van vandaag ga ik vertellen waarom. En dan zal ik mijn best doen het er daarna niet meer zo vaak over te hebben. 


Ik vind het strand eigenlijk gewoon een beetje iets magisch hebben. Ik denk dat het komt omdat ik nog nooit op vakantie ben geweest naar het buitenland. En als je nog nooit naar het buitenland bent geweest, maar het wel graag wilt, ga je opzoek naar andere dingen. En bij mij was dat eigenlijk al snel het strand. Omdat als je op het strand staat je uitkijkt over de zee. Vroeger ging ik dan fantaseren wat mensen, op het tijdstip dat ik op het strand stond, aan de andere kant deden.
Verder ben ik dol op het feit dat je haar lekker door de war gaat, maar dat maakt niet uit omdat toch niemands haar perfect zit op het strand. Zo wel heb je denk ik één of andere gaven. Wat ook leuk is aan het strand is dat als het mooi weer is je er kan zwemmen, je kan er zonnen of lekker een boek lezen. Je kan er ontzettend mooie foto's maken. En je kan lekker mensen kijken, dat is dan ook echt iets wat ik uren zou kunnen doen.
Wat ik ook echt heel leuk vind aan het strand is dat er altijd kleine kunstwerkjes staan van kinderen. Hoe aandoenlijk is het om dat te zien. Soms heb je ook hele kuilen, dat is toch fantastisch als je bedenkt dat daar misschien een stuk of 3 4 kinderen de hele middag aan hebben gewerkt en dan vervolgens boos worden op hun ouders omdat ze nog niet naar huis willen. Of nou ja, zo ging het bij ons vroeger altijd.

Houd jij van het strand? Of vind je het juist helemaal niks?

Liefs,
Marielle

The first step towards getting somewgere is to decide that you are not going to stay where you are.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten