vrijdag 6 juni 2014

008 new in: Plastic fantastic 50 mm lens!

Dankzij mijn vriend heb ik inmiddels alweer een week geleden de canon 50 mm f/1.8 gekocht. Wat ook wel bekend staat onder de naam plastic fantastic. Ik moet bekennen dat ik nog niet echt de tijd heb gehad om met de lens te spelen, maar ik ben zeker blij met mijn aankoop! Lees snel verder om wat meer over de lens te weten te komen en een aantal foto's te bekijken.


 Bij de meeste bloggers is deze lens over het algemeen wel bekend. Hij zorgt voor een prachtige diepte in foto's en de achtergrond word snel bokeh wat ik écht heel erg mooi vind. Ik ben gewoon echt heel erg enthousiast over deze lens!
Ik kan nog niet zo goed uitleggen wat ik zo mooi vind aan de lens en waarom de lens nou zo goed is, omdat ik nog niet helemaal thuis ben in de fotografie taal en alles wat erbij hoort. Maar dat deze lens mooie foto's maakt is wel duidelijk. Kijk even mee naar de volgende foto's.

Ik ben echt heel erg blij met de lens en ik hoop dat ik over een half jaartje al een heel groot verschil kan zien tussen mijn foto's van nu en mijn foto's van dan!

Liefs,
Marielle

There is no elevator to succes, you 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten