donderdag 5 juni 2014

Ik wil jurkjes!

In de komende zomervakantie ga ik voor het eerst op vakantie naar het buitenland. Met het vliegtuig naar een warm land. Met mijn broertje, moeder EN mijn lieve vriend! Des te dichterbij het komt des te meer zin ik er in heb! Dan is er maar één probleem, ik heb namelijk maar één zomerjurkje. En dan heb ik nog een skaterskirt en 2 jurkjes, maar die zijn niet echt zomers. Dus het wordt tijd voor nieuwe jurkjes. In het artikel van vandaag deel ik een aantal leuke zomerjurkjes die ik heel graag wil hebben met jullie!


 Dit was het eerste leuke jurkje dat ik tegen kwam. Ik moet zeggen dat ik wit/crème de mooiste kleur vind voor een jurkje, maar ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk verschillende kleuren jurkjes te zoeken. Dit jurkje hierboven is hier te vinden en kost €44,99. Ik vind het echt een ontzettend lief jurkje!
 Eigenlijk vind ik jurkjes zonder banden over je schouder helemaal niet zo heel fijn. Omdat ik dan de hele tijd onzeker zou zijn of hij niet of zakt en omdat meestal die band boven je borsten meestal heel strak zit. Toch vind ik dit jurkje écht heel erg leuk. Dit jurkje is hier te vinden!
 Dit jurkje was er ook in het wit, maar zoals ik al zei zou ik voor een beetje kleur gaan in de jurkjes en dus koos ik de koraal kleur om te laten zien. Ik vind de jurk echt heel erg mooi, omdat hij aan de bovenkant open is en dat vind ik gewoon heel erg mooi staan. Verder ziet hij er gewoon lekker losjes uit en daar hou ik wel van! Deze jurk is hier te vinden.
 Dit jurkje vind ik echt ontzettend leuk, maar heel eerlijk denk ik niet dat hij mij zou staan. Omdat ik gewoon een te lichte huid heb voor die kleur. Wel vind ik het echt een aanrader! Want het is echt een super lief jurkje! Hij is hier te koop.
 Het is dat ik geen 50 euro over heb voor een jurkje, maar anders was dit jurkje binnenkort zeker bij mij in de kast te vinden. Ik vind die kleurencombinatie zwart en wit gewoon heel erg leuk. En ik vind het heel leuk dat het zwart ook weer terug komt in het bovenkantje van de jurk. De jurk is hier te vinden.
 Ergens vind ik dit jurkje helemaal niks, maar ergens vind ik hem echt heel erg leuk. Ik ben eigenlijk niet zo van de bloemetjes. Maar het model van de jurk vind ik gewoon al heel erg leuk. Het jurkje is hier te bestellen.
 Dit jurkje wil ik echt hebben en ik denk ook écht dat ik hem ga bestellen voor de zomer. Omdat dit gewoon helemaal een Marielle jurkje is en ik had afgesproken met mezelf dat als ik een leuk jurkje tegen kom ik hem zou kopen. Ik heb hem nog niet besteld, maar ik weet bijna zeker dat ik het echt ga doen! Het jurkje is hier te vinden!
 Net als het jurkje hiervoor denk ik dat ik dit jurkje ook ga bestellen, omdat hij gewoon niet duur is en wel echt heel erg leuk. Het is gewoon een lekker zomers los jurkje met een aztec print wat ik echt heel erg leuk vind! Ook dit jurkje is te koop bij de forever21 en hij is hier te bestellen.
En als allerlaatste dit lieve, super simpele maar wel echt leuke jurkje. Dit jurkje is verkrijgbaar in meerdere kleuren, maar ik denk dat ik deze kleur het leukst vind. Als ik veel geld zou hebben zou ik dit jurkje ook zeker kopen, omdat hij gewoon lekker basic is en je hem naar feestjes aan kan, maar ook op een gewone dag. Dit jurkje is hier te bestellen.

Liefs,
Marielle

If you don't follow your heart, you might spend the rest of your life wishing you did.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten