woensdag 4 juni 2014

Henna tattoo

Als iemand tegen mij zegt dat die een tattoo wil kan ik dat over het algemeen niet zo goed begrijpen. Ik denk dat het komt omdat ik zelf echt geen tattoo zou willen. Omdat ik er niet aan moet denken om er eentje te nemen en die dan over 40 jaar nog steeds erop heb staan. Dat lijkt me gewoon echt helemaal niks. In het artikel van vandaag ga ik het over henna tattoages hebben. Wat ik dan wel weer héél erg mooi vind!
 Ik denk dat ik henna op je voeten het allermooist vind. Omdat je voeten in de zomer heel vaak bloot zijn. Voeten vind ik echt het lelijkst aan een mens denk ik, maar als er dan een enkelbandje ofzo is vind ik het al een stuk leuker. En een henna tattoo zals die hierboven vind ik dan wel heel leuk.
 Dit olifantje! Echt super schattig. Ik denk dat je daar echt heel erg vrolijk van wordt als je naar je hand kijkt. Ik denk echt dat als je dit op je hand hebt, je zolang als dat hij er zit veel blijer bent.
 Dromen zijn voor mij heel erg belangrijk. Vroeger had ik ook altijd een dromenvanger in mijn kamer hangen. Ik vind een dromenvanger tegenwoordig wel een beetje hipster worden, maar ik vind ze nog steeds heel mooi.
 Ik vind zoiets kleiners als hierboven mooier dan dat van hieronder. Omdat het wel iets beetje uitgebreid is, maar het is niet te.
 Ik denk dat ik henna mooier vind dan een echte tatoeage omdat henna maar tijdelijk is.
Dit vind ik ook mooier dan op dat plaatje met heel veel handen, omdat dit toch wat bescheidener is dan dat hele grote.
Hoe denk jij over tatoeages en henna?
Liefs,
Marielle
A new door cannot be opened until you have the courage to close the one behind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten