zondag 22 juni 2014

009 shoplog forever 21 + cadeautje lush

Inmiddels alweer bijna twee weken geleden ben ik naar Amsterdam geweest. We zijn naar de Amsterdam Dungeon geweest, hier komt binnenkort nog iets over op mijn blog, maar we zijn ook zeker even wezen shoppen! Ik ging voor het eerst naar de forever 21 en ja.. Ik ben verkocht. 
De foto's zijn niet erg goed gelukt, omdat ik het erg
 lastig vind om kleding stukken op de foto te zetten. 

Het allereerste wat ik zag hangen wat ik echt leuk vond was deze croptop met het opschrift "bossy". Ik ben het bonnetje kwijt geraakt met de prijzen, maar deze top was rond de 10 euro geloof ik. 
Sorry voor deze foto's, ik kreeg hem er gewoon echt niet goed op. In ieder geval is het een jumpsuit, de eerste die ik nu in mijn kast heb hangen. Ik ging eigenlijk voor een jurkje, maar toen ik deze zag vond ik hem zo leuk dat ik hem niet kon laten hangen.
Dan deze rok ik heb hem volgens mij zo'n drie keer gepakt en toen toch weer terug gehangen, maar toen zei Sam dat ik hem gewoon moest nemen als ik twijfelde en toen dacht ik waarom ook niet. Ik vind de kleur echt super leuk.
En dan als laatste van wat ik heb gekocht, mijn nieuwe jurkje. Ik ben er echt verliefd op, persoonlijk vind ik hem me ook echt leuk staan. En dat is best een wonder, want ik vind de meeste jurkjes gewoon echt niet leuk staan bij mij. En verder is hij gewoon lekker zomers en zit hij super lekker. Ik moet er alleen echt nog wel aan wennen hoor zo'n open iets, broeken zijn toch wel wat relaxter.
Van Sam (mijn vriend) die terug kwam uit Engeland kreeg ik een zeezout shampoo van lush. Super leuk, want ik heb nog nooit een lushproduct gehad. En dat terwijl je daar altijd super goede dingen over hoort. Ik ben echt super blij met de shampoo, want altijd als ik deze shampoo gebruikt krult mijn haar daarna. Ik weet niet of dat aan de shampoo ligt of aan mijn haar, maar vrolijk wordt ik er in ieder geval wel van.

Liefs,
Marielle
Progress is impossible without change. And those who cannot change their minds cannot change anything. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten