zondag 6 juli 2014

Kleine review: Lush sea salt shampoo

Zoals jullie een tijdje geleden in een shoplog hebben kunnen lezen heb ik een zee zout shampoo gekregen van mijn vriend. En aangezien ik het een hele fijne shampoo vind besloot ik er een artikel over te schrijven. Er staat expres in de titel kleine review, omdat ik geen voorbeelden heb met hoe mijn haar zit voor en na het douchen. Dat is omdat ik gewoon vind dat je hem zelf moet proberen, want een shampoo reageert toch op ieder haar een beetje anders. 

Ik ben er achter gekomen dat door deze shampoo mijn haar echt gaat krullen. Want elke keer als ik deze shampoo gebruikte had ik daarna krullen, maar toen ik deze shampoo niet bij de hand had pakte ik een ander en verbazingwekkend genoeg was mijn haar toen echt super stijl.
Zoals er eigenlijk ook al heel duidelijk op staat zit er onder andere zeezout in de shampoo. Ik had verwacht dat dat helemaal niet fijn aan zou brengen. Maar ik moet zeggen dat je het helemaal niet zo merkt. De shampoo is erg zuinig, doordat je maar een heel klein beetje shampoo nodig hebt.
De shampoo is te verkrijgen in de filialen van Lush in Engeland, maar ik denk dat ze in Nederland ook gewoon verkrijgbaar zijn. Dat kon ik verder niet opzoeken, omdat we geen Lush in de buurt hebben hier. Maar als je in de buurt bent van een Lush moet je zeker even kijken of ze deze shampoo hebben!

Liefs,
Marielle
No matter how badly people treat you, never drop down to their level,
just know 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten