zondag 6 juli 2014

Nieuwe liefde: banenklem

Bananenklem, wat een naam he? Eerlijk gezegd zie ik niet echt de vergelijking tussen een banaan en deze haarklem. Maar wat ik wel zie is dat het écht een hele fijne klem is. En omdat het zo'n fijne klem is besloot ik om er een artikel over te schrijven. Lees snel verder om meer over de klem te weten te komen.
De klem is heel makkelijk in gebruik. Je haalt al je haar bij elkaar gewoon precies als bij een elastiekje en dan doe je de klem van onder af in je haar. Je klemt hem dicht en voila, de bananenklem doet de rest.
Wat ik zo leuk vind aan de klem is dat hij je haar een beetje losser houd dan dat een elastiekje zit. Ook staat zo'n klem bij iedereen eigenlijk gewoon goed. Het is echt een heerlijke klem voor als je bijvoorbeeld naar het strand gaat. Verder valt er niet heel veel over te klem te vertellen. Het is gewoon een aanrader. Ik ben echt gek op dat ding!
Nog even een paar plus en minpuntjes op een rij:
+ Makkelijk in gebruik.
+ €3,-
+ Je blijft niet zien waar de klem heeft gezeten
+ Bij verschillende drogisten en supermarkten te verkrijgen.
- Gaat redelijk snel kapot doordat hij van plastic is.
- Ze zakken heel snel naar beneden.

Liefs,
Marielle
Let go of the things that don't matter anymore,
you don't 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten