woensdag 16 juli 2014

Let's take our camera outside.

Zo'n twee weken geleden ging ik met een vriendin buiten leren. Of nou ja zij ging leren en ik ging onder andere aan de slag met mijn Wreck This Journal en ik ging wat foto's nemen. Omdat mijn toetsweek al voorbij was. Ik had die dag een aantal mooie foto's gemaakt die ik in het artikel van vandaag graag met jullie wil delen. 

 Op de een of andere manier vind ik fietsen heel erg fotogeniek. Ik weet niet zo goed wat dat is, misschien wel het feit dat er super veel foto's van fietsen worden gemaakt hier in Nederland. Ik weet het niet, ik vind ze gewoon leuk.
 Deze foto vind ik zo leuk geworden! Ik ben echt super blij met mijn 50 mm f/1.8 lens waar ik deze foto mee heb genomen. Hij focust echt op één punt en de achtergrond word dan wat vager, zoals je op de foto goed kunt zien. En dat vind ik zelf altijd super mooie foto's worden, net als portretfoto's die vind ik ook prachtig om te bekijken.
 Eigenlijk is het super slecht voor je lens om tegen de zon in te fotograferen. Maar ik vind het effect hier zo gaaf geworden!
Tja.. Het zijn allemaal foto's waarvan je eigenlijk zou denken wat heb je er aan. Maar toch vind ik ze echt super leuk geworden allemaal en ik moet zeggen dat ik best trots ben op het resultaat. 
Liefs,
Marielle
There is no better teacher then life. Try.
Wheter you fail or succeed, it will be an experience.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten