vrijdag 18 juli 2014

Our little peace mission

Een beetje liefde in de wereld. Het hoeft niet altijd zo'n grote opgave te zijn. De wereld verbeteren begint bij jezelf. En door het verspreiden van 50 positieve blaadjes, heb ik samen met een vriendin de wereld weer een beetje blijer gemaakt. Of nou ja dat hopen we dan maar. In het artikel van vandaag ga ik jullie wat meer vertellen over wat ik "our little peace mission" noem.

Eerst hebben we de kaartjes natuurlijk gemaakt. We hebben hiervoor pennen, potloden, stiften, stempels en theezakjes voor gebruikt. Toen de kaartjes allemaal beschreven waren, hebben we ze geplastificeerd. Waar we achteraf heel erg blij mee waren omdat het ging regenen toen we de kaartjes hadden opgehangen. Het leuke aan de kaartjes is om te zien of de kaartjes er nog hangen. Ik vind het echt stom als er eentje er niet meer hangt, omdat ik er zo vrolijk van wordt. 
In het filmpje hierboven kun je alle briefjes zien die we hebben gemaakt. Als je ze graag wilt tellen be my guest maar het zijn er écht 50. Zelf vond ik het echt een super leuk doel om te doen, omdat ik denk dat het echt mensen vrolijk kan maken. Als ik zo'n briefje zou vinden zou ik ook zeker een glimlach op mijn gezicht hebben gekregen maar dan zou ik ook heel nieuwsgierig zijn wie ze zou hebben opgehangen. 
Verder valt er niet heel veel over de "missie" te vertellen. Als je een keer met een vriendin bent en niks te doen hebt is dit zeker een aanrader! :)
Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten