dinsdag 1 juli 2014

Maandelijkse kletspraatje // juni 2014

Afgelopen maand heb ik weer aardig wat meegemaakt. Zo was mijn vriend jarig, ben ik een dagje naar Amsterdam geweest en heb ik besloten dat ik ergens anders wil gaan werken. Ook zal ik weer een update doen over hoe het verder gaat op mijn blog, want regelmatig bloggen wou het afgelopen half jaar nog niet echt lukken.

Amsterdam

Op 9 juni ging ik samen met nog 2 vrienden/familie (ik weet niet echt hoe ik het moet noemen, het zusje en haar vriend van mijn vriend) naar Amsterdam Schiphol, om Sam op te halen. Hij was met zijn team een weekendje naar Engeland gegaan en we gingen hem ophalen. Het is echt bizar hoe blij je kan zijn als je iemand weer ziet, zelfs als hij maar een weekendje weg is geweest.
Daarna gingen we met zijn vieren naar Amsterdam Centraal. We hebben een stuk van Amsterdam gezien en zijn daarna naar de Amsterdam Dungeon geweest. Ik vond het in het begin echt doodeng, maar toen we eenmaal aan het eind waren vond ik het echt een super toffe belevenis en vind ik het ook echt een aanrader om te doen.
Na de Amsterdam Dungeon zijn we nog even wezen shoppen en ben ik voor het eerst naar de Forever 21 geweest. Ik vind het echt een fijne winkel, ik heb niet echt alles van de winkel relaxed bekeken maar dat komt vooral omdat de winkel drie verdiepingen heeft. Wel was ik er erg goed geslaagd. Om de shoplog nog eens te bekijken klik dan hier.

Werken bij Albert Heijn

Al bijna een jaar werk ik in de spoelkeuken in een lunch en diner café. Maar dat ben ik een beetje zat geworden, doordat ik bijna geen uitdaging meer heb. Dus ik ging ondertussen opzoek naar iets anders. Zo kwam ik al snel terecht bij hoe kan het ook anders een supermarkt. Wel te verstaan de Albert Heijn. En op de een of andere manier lijkt het me eigenlijk wel leuk. Ik ben op een sollicitatiegesprek geweest en ik ben als één van de twee uit acht mensen gekozen om te komen werken. Ik heb eerst vier proefweken en vandaag is mijn eerste dag!

School: de laatste loodjes

De toetsweek is bijna afgelopen, morgen nog één toets en dan zit het jaar er weer zo goed als op. En ik moet zeggen het is wéér voorbij gevlogen. Ook al kan ik niet wachten en lijkt het nog heel lang te duren voordat ik eindelijk kan gaan studeren. Maar als je dan zo terug kijkt op een jaar of zelfs al op een maand, dan gaat het toch echt wel heel snel voorbij. Gek he, voor je het weet ben je dood.

HIEPERDEPIEP HOERAAAA

Ook was juni de maand waarin mijn lieve vriend Sam jarig was. En ik heb er over gedacht om daar een heel artikel over te schrijven, maar toen bedacht ik me dat ik dan niet zoveel meer in het maandelijkse kletspraatje zou kunnen vertellen. Zijn verjaardag is nog niet echt gevierd, maar ik heb hem al wel zijn cadeautje gegeven: 2 heats ijskarten (misschien een leuke cadeautip?).

Rex

Zoals je in het maandelijkse kletspraatje van mei kan lezen hebben we er een pup bij. En wat een dondersteen is het. Hij wilt heel graag alles weten en piepen als er niemand thuis is kan hij als de beste. Verder probeert hij regelmatig op de bank te springen en trap te lopen, maar dat kan hij nog niet helemaal. Hij groeit snel, maar zelf zie ik dat niet echt omdat ik hem elke dag zie.

De blog

En als laatste ga ik het weer even hebben over mijn blog. Zoals jullie hebben gemerkt gaat elke dag bloggen nog niet helemaal goed. Toch ga ik proberen om komende twee maanden (in verband met mijn vakantie die ik vanaf 4 juli heb) twee artikels per dag te schrijven. Er zal sowieso een artikel per dag online komen. Of nou ja dat is de bedoeling. En aangezien ik veel vrije tijd zal hebben in de vakantie zal er een tweede artikel online komen om 15:00. Dit omdat ik in mijn Day Zero Project een doel heb waarin staat dat ik 500 artikels online moet hebben en in dat geval mag ik wel een beetje doorschrijven :).

Liefs,
Marielle
Feature is created by what you do today, 
not tomorrow.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten