donderdag 10 juli 2014

shoplog 011: oude camera's

Op mijn Day Zero Project list staat dat ik 10 leuke aankoopjes moet doen bij een kringloop. Dus gister besloot ik om met een vriendin maar eens een kringloop te bezoeken. Zo gezegd zo gedaan: door de regen zijn we ernaar toe gefietst en toen we daar eenmaal doorweekt aankwamen was ik er al redelijk snel over uit dat het de moeite waard was. Ik zag namelijk een super gaaf fototoestel en ik kon niet anders dan hem kopen! Verder heb ik nog een ander super lelijk fototoestel gekocht en een soort tasl. Lees snel verder om de aankoopjes te bekijken.

 Allereerst de tas. Eigenlijk was het niet echt de bedoeling om hem te kopen en nu ik hem heb denk ik eigenlijk nog steeds wat ga ik hier in vredesnaam mee doen. In de tas zat een oude externe flitser, maar aangezien ik als de dood ben dat wanneer je die in het stopcontact steekt, hij kortsluiting veroorzaakt, besloot ik om die in ieder geval niet te kopen. Uiteindelijk heb ik de tas alleen gekocht, omdat een vriendin me om had gepraat. Gelukkig kostte hij maar €3,50 misschien vind ik nog wel iets waar hij handig voor is.
 Dan het eerste (super lelijke) fototoestel. Waarom Marielle.. Waarom.. Nou ik weet het eigenlijk zelf ook niet zo goed, want hij is echt heel lelijk. Maar eigenlijk vond ik hem gewoon zo lelijk dat hij leuk was! Ik weet nog niet of hij het doet, binnenkort ga ik een fotorolletje kopen en dan maar hopen... Dit fototoestel was €1,50.
En dan als laatste het fototoestel waar het me eigenlijk allemaal het meest om ging. Ik hoop echt met heel mijn hart dat hij het nog doet, want dat lijkt me echt super leuk! Het is een konica EFP 3, gemaakt in Japan. Verder is het gewoon een super fotogeniek toestelletje en ik weet zeker dat jullie hem nog veel vaker gaan tegen komen op mijn blog. Dit fototoestel kostte €2,50.

Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten