vrijdag 4 juli 2014

Tumblr-reeks #4: just girly things

Het is inmiddels alweer twee maanden geleden sinds de vorige tumblr-reeks en alweer driee maanden geleden sinds de "just girly things" versie. Ik heb 24 plaatjes voor jullie op een rijtje gezet uiteraard voorzien van comentaar, waarom ik het op mijn blog heb geplaatst. Veel lees en kijk plezier. :)

 Zoals jullie inmiddels wel weten staat er onder elk artikel bij mij een quote, gewoon omdat ik quotes heel erg inspirerend vind.
Soms denk ik veel te veel na over dingen die ik graag wil doen en vergeet ik dat als je iets wilt je het moment moet pakken en het gaan doen in plaats van wachten tot het juiste moment. Want het juiste moment komt nooit.
 Zoals jullie in het artikel van gisterochtend konden lezen heb ik het boek The Fault In Our Stars gelezen en daar was ik super enthousiast over. En nu wil ik dus heel graag de film zien...
Het is niet dat ik nu echt een lens op het oog heb, maar ik hou gewoon van lenzen en mogelijkheden met mijn camera en ik ben van plan om in de vakantie héél veel foto's te gaan maken en dingen uit proberen enzo :).
Het lijkt me zo leuk om met een aantal leuke mensen in zo'n ballenbak speelhuis geval een feestje te bouwen. Het lijkt me gewoon echt super tof, terug naar de goede oude kindertijd.
 Wat hou ik van de zomer. De zomer is gewoon mijn favoriete ding, omdat je in de zomer een super lange zomervakantie hebt waarin je lekker tijd hebt om niet met school bezig te zijn. Je kunt veel leuke dingen doen met vrienden en lekker naar het strand. En de outfits in de zomer zijn het leukste van het hele jaar.
Ik hou ook van het fruit in de zomer. De mango's zijn er weer ♥ en nog veel meer super lekker fruit!
Oke, ik weet niet of jullie het herkennen maar echt alleen voor iPhone zijn er leuke hoesjes te krijgen. Terwijl er voor de Samsung galaxy S3 echt bijna nergens leuke hoesjes te vinden zijn en dat vind ik echt stom.
Deze zomer ga ik hopelijk een hoop nieuwe leuke dingen doen en ga ik lekker veel naar het strand. Want ik hou van het strand.
 Ja jongens, ik ben verliefd op mijn lieve vriendje en als ik dan zulke lieve plaatjes als links boven en rechts onder zie dan moet ik dat gewoon op mijn blog plaatsen omdat ik gewoon een super lief vriendje heb. Sorry...
Verder wil ik heel graag mijn kamer veranderen, omdat ik het gewoon net niet leuk vind. Maar beetje bij beetje verander ik wat of voeg ik wat toe. Over een jaar of twee heb ik een echte "tumblr-kamer".
In het geval links boven moet het eigenlijk episode zijn in plaats van season. Maar het gaat om het idee, ik ben echt gek op de serie Pretty Little Liars!
De meeste van jullie zullen je in het plaatje rechts boven denk ik wel herkennen. Uren op de computer zitten. Wat ik eigenlijk alleen echt doe op de computer zijn: dingen voor school, bloggen en blogs lezen.
Zoals jullie misschien wel weten heb ik een pup. En wat lijkt het me super leuk om hem mee te nemen naar school! Ik moet zeggen dat Rex echt een beetje op het hondje van het plaatje lijkt. Alleen is Rex wit.
En als laatste het plaatje met Taylor Swift. Eigenlijk alleen omdat ik de quote zo ongelooflijk mooi vind. Als je anders bent dan de rest zou je nooit moeten willen veranderen. En even eerlijk niemand is echt normaal toch?

Liefs,
Marielle

There will be a few times in your life when all your instincts will tell you to do something that defies logic, upsets your plan and may seem crazy to others. When that happens: do it.
Listen to your instincts and ignore everything else. Ignore logic, ignore the odds, ignore the complication and just go for it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten