dinsdag 15 juli 2014

Wreck this journal // part 4

Op de een of andere manier heb ik soms ineens zo'n creatieve ingeving en dan moet het er gewoon uit. En als ik dan geen zin heb om te bloggen pak ik mijn Wreck This Journal erbij. De afgelopen tijd heb ik er wel wat langer over gedaan om een aantal pagina's te doen dan normaal. Maar ik denk dat ik aan het einde van de zomervakantie heel ver ben in mijn WTJ en hij misschien zelfs al uit is! 

Eerst heb ik de trechter ingekleurd met stift en toen heb ik er water ingedaan, omdat ik het effect zo leuk vind. Ik heb er niet uit gedronken, omdat ik blijkbaar niet zo goed ben in trechters vouwen. Want bij elke poging zat er een gat in de onderkant.
Ik kan me eigenlijk niet meer zo goed herinneren wat ik heb ingepakt. Waarschijnlijk iets van een papiertje met een kleine tekst erop. Er zal wel niet echt iets spannends in staan denk ik, maar eigenlijk weet ik het echt niet meer.
Ik moet zeggen dat ik de achterkant van de pagina's echt veel leuker geworden vind dan de pagina's waar het eigenlijk echt om ging. Maar ik vond het wel echt een hele leuke opdracht :).

Ik heb eigenlijk een beetje het milieu hiermee vervuild, maar ik denk dat iemand het briefje heeft gevonden. Waarschijnlijk dacht diegene hmm dit is raar.
Het plan was om de ruimte om de "voeten" heen zwart te maken, maar toen was mijn stift bijna op en besloot ik dan maar de een zwart met wit te doen en de ander wit met zwart. En ik vind het resultaat eigenlijk nog best wel leuk geworden!
Volgens mij had ik in een ander artikel deze bladzijde wel echt bewust leeg gehouden. Maar toen ik zo met die washi tape bezig was kon ik het niet laten om hierheen ook een vierkantje te zetten.
En als laatste de rug van het boek breken. Wat ik met deze pagina aan moest wist ik echt niet. Maar uiteindelijk vind ik het resultaat nog best wel leuk geworden!

Liefs,
Marielle
When the world says "give up" hope whispers "try it one more 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten