zaterdag 12 juli 2014

Outfit: bossy

Ja, ja hoe sexy is die foto wel niet haha... 
Goedemorgen/middag/avond lieve lezers en lezeressen. Vandaag heb ik sinds 2 april (!) eindelijk weer eens een Outfit Of The Day voor jullie. Of nou ja een outfit van gisteren, maar het kan er mee door. Het is niet bepaald een spectaculaire outfit. Maar aangezien het op dit moment een van mijn favoriete outfit combinaties is, wou ik hem graag even met jullie delen.
 Ik wou eigenlijk samen met een vriendin outfit foto's maken, maar dat kwam er niet meer van. Dus toen besloot ik gewoon maar foto's via een spiegel te maken en met mijn statief. Op zich zijn de foto's nog best goed gelukt, maar het is nog niet wat ik er van wil.
Eigenlijk zijn croptops nog niet zo mijn ding gewoon omdat je dan mijn navel ziet.. Aan de ene kant vind ik het super leuk staan, al helemaal als ik straks wat bruiner ben. Ook vind ik ze leuk omdat er zo super veel leuke varianten van zijn. Maar aan de andere kant vind ik het gewoon niks. 
Crop top forever21 // short New Yorker // ring Lucardi
Liefs,
Marielle
If you really want 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten