vrijdag 29 augustus 2014

Back2School: OOTD

Dit is het laatste artikel van mijn BackToSchool-reeks voor dit jaar. En voor mij duurt het dan ook nog maar 3 nachten tot ik weer naar school moet. Ik moet bekennen dat ik het toch wel weer een beetje eng vind, omdat ik weer in een nieuwe klas kom en dus weer helemaal opnieuw moet beginnen. Maar ergens heb ik er ook wel weer heel veel zin in, omdat ik van plan ben dit jaar gewoon keihard te gaan knallen.

Één van de meest belangrijke dingen die er zijn voor de eerste schooldag is je kleding. Want of we het nou willen of niet, het is toch de eerste indruk die iemand van je krijgt. En ik heb toch altijd liever dat de eerste indruk een beetje in orde is.
Het allerbelangrijkste aan zo'n outfit is dat je je er prettig in voelt. Het moet lekker zitten en eigenlijk moet je niet het gevoel hebben dat je broek de hele tijd afzakt want dan zit je toch met een vervelend gevoel in de klas.
Op de eerste schooldag kun je ervoor gaan om een jurkje of rok aan te doen, maar zelf ga ik toch altijd voor de veilige spijkerbroek of gewoon een zwarte broek.
Jeans: H&M // Shoes: Vans // Top: H&M // Vest: Vero Moda 
Ik ben trouwens echt super gek op mijn vest. Hij zit echt super lekker en hij is lekker warm. Als het een beetje mooi weer is kun je hem ook prima buiten aan, maar als het waait of het wat frisser is kun je toch echt beter een jas aan doen. 
Wat voor kleding doe jij aan op je eerste schooldag? (of welke kleding heb je aangehad) 
Liefs,
Marielle
Sometimes you have to forget what you feel and remember 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten