zaterdag 30 augustus 2014

Room for thought moments lately

Inmiddels alweer een hele tijd geleden ontdekte ik de app room for thought. Deze app geeft op een random moment van de dag een melding. De bedoeling is dat je op dat moment een foto maakt. Uiteindelijk levert dat dus een soort fotodagboekje op. Ik vind de app echt heel leuk, omdat je op deze manier dagelijkse dingetjes als een soort herinnering kunt bewaren. Ik moet echter wel bekennen dat ik soms mijn momentje bewaar voor later op de dag zodat ik van iets speciaals een foto kan maken. Vandaag deel ik met jullie een aantal "oude" momentjes met jullie. 

2 juli 2014 17:56 soldaat van oranje Met school was ik naar de musical Soldaat van Oranje geweest. Zie je daar die man in dat witte shirt, die 3de vanaf links? Dat was bij ons de hoofdrolspeler. En een knappe acteur dat het was! Toen ik deze foto maakte wachtte ik op de bussen om terug naar huis te gaan.
10 juli 2014 13:35 creativiteit met Nikki www.atouchofmarielle.blogspot.nl Op deze foto waren Nikki en ik bezig voor 'our little peace mission', een doel van mijn day zero project, klik hier om er meer over te lezen.
20 juli 2014 21:08 weer op date met lieve Sam Daten is iets wat Sam en ik over het algemeen weinig hebben gedaan als je bedenkt dat we elkaar al een jaar kennen. Toen ik deze foto nam waren we toch écht aan het daten. Dit was de tweede keer dat we samen uit eten zijn geweest. En lekker dat het was!
26 juli 2014 22:55 met lieve vriendje net naar zijn familie geweest en twee nieuwe jurkjes gekocht Sam's opa en oma vierde hun verjaardag en trouwjubileum, daarvoor hadden we twee leuke jurkjes gekocht (we konden niet helemaal kiezen).
 28 juli 2014 20:32 lieve Nikki is weer thuis Ze kwam thuis uit Griekenland waar ze op vakantie was geweest.
6 augustus 2014 15:43 nachtje kamperen bij Henschotermeer Samen met Nikki en Iris heb ik een nachtje gelogeerd op een camping praktisch naast het Henschotermeer. Over die twee dagen staat een uitgebreider artikel online die je hier kunt vinden.
7 augustus 2014 10:01 lekker bagger geslapen in de tent ;) maar was wel erg gezellig We hebben midden in de nacht onder andere doen durf of de waarheid gespeeld en overdag zijn we nog even naar het Henschotermeer gegaan. We hebben echt heel erg veel met elkaar gelachen en héél veel plezier gehad.
8 augustus 2014 13:57 Grote Bos <3 Samen met mijn moeder, broertje, zus en Sam gingen we naar de camping (RCN het Grote Bos) waar wij 9 jaar lang hebben gekampeerd. Het was echt heel erg gek om dat allemaal weer terug te zien, maar vooral heel erg leuk. Alles leek alleen wel een stuk kleiner ineens, maar dat komt waarschijnlijk vooral omdat ik groter ben geworden.
11 augustus 2014 18:18 wachten op Chrissie met lieve Sam Eerlijk gezegd was dit nou niet bepaald een bijzonder moment, maar ik vind dat Sam zo leuk op de foto staat dus ik dacht laat ik hem gewoon even delen op mijn blog!
13 augustus 2014 16:08 logeren in hotel Golden Tulip Maastricht met Sam(!!!)  dit moment moest en zou ik ertussen zetten. Samen met Sam heb ik in een hotel geslapen en dat was voor mij de allereerste keer! Er komt binnenkort (als alles goed gaat 4 september) een artikel over de twee dagen online!
25 mei 2014 01:00 samenloop voor hoop van 1 tot 4 Sam ging met zijn vader vrijwilligers werk doen voor Samenloop voor Hoop. Als je daar nog nooit van gehoord hebt verwijs ik je met alle liefde door naar deze site. En ik ging mee, voor de gezelligheid.
27 mei 2014 13:34 rekenen... Afgelopen schooljaar had ik te slecht gescoord op de rekentoets waardoor ik 1 uur per week extra les had in rekenen. Of nou ja les; we moesten toetsen maken op de computer via een programma genaamd Got-it.
7 juni 2014 09:37 sup niggas Eigenlijk was ik toen ik mijn momentje had pas net aangekleed. En Iris was er al, dus maakte we even snel een coole hipster spiegelfoto. Hoe sexy is dat?
20 juni 2014 16:35 eindelijk weer eens bloggen Iets wat ik helaas regelmatig denk, aangezien het nog steeds niet echt wil lukken met regelmatig bloggen. Ik denk er nu over om door de weeks elke dag een artikel te plaatsen en dan in het weekend niet.
28 juni 2014 18:59 eerste uitvoering gehad, ik was een stiefzus, fee en Grietje (van Hans en Grietje) Dit is een van de 10 selfies die ik tot nu toe heb gemaakt in mijn room for thought momentjes. En ik moet bekennen dat ik dat getal van 10 selfies nog best vind meevallen. Hier was ik nog in de schmink voor een dansvoorstelling waar ik aan meehielp. Oh ik wil me nog even verontschuldigen voor de arrogante blik, haha.
7 juli 2014 19:03 eerste dag gehad vandaag! #kassamedewerkster Ja ja 7 juli was het begin van mijn carrière als cassière.
25 juni 2014 07:33 TFIOS eindelijk gelezen Ik mocht het boek namelijk lenen van een meisje uit mijn tijdelijke klas. En ik vond het écht een heel erg goed boek!
23 juli 2014 14:01 dag van nationale rouw vanwege de "vliegramp" met het vliegtuig MH17 op 17 juli 2014 Op de een of andere manier heeft die dag echt indruk op me gemaakt, vooral doordat heel Nederland er echt door in de ban was. En al die vlaggen half stok zien hangen buiten was ook echt bizar. Echt heel Nederland leefde mee, op zulke momenten ben ik best wel een beetje trots op ons kleine grote landje! 
Zo. Dat waren mijn Room For Thought momentjes van de afgelopen tijd. Kende jij deze app ook al, of ben je hem nu van plan om te gaan downloaden? Wat heb jij de afgelopen tijd beleefd?
Liefs,
Marielle
When someone hurts you: cry a river, build a bridge and get over it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten