woensdag 20 augustus 2014

Blogger liefde tag

Inmiddels blog ik al ruim 2 jaar! Een tijdje geleden kwam ik dan ook een leuke blog-tag tegen. Namelijk de blogger-liefde tag. Hierin komen vragen voor als: "Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?", "5 Blogs die iedereen moet lezen", "Wat zijn je favoriete onderwerpen om over te bloggen" en "Favoriete soort blogs?". Misschien herken je jezelf wel in een aantal antwoorden (als je zelf ook blogt).
Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?
De eerste blog die ik ooit tegen ben gekomen was de blog van Teske. Ik kwam in aanraking met haar blog door een vriendin. Ze volgde haar al een tijdje en liet het me zien. Zelf blogde ze ook en dat stuurde mij eigenlijk aan om ook te gaan bloggen.

Favoriete soort blogs? 
Mijn favoriete soort blogs zijn toch echt life style blogs omdat het op die blog echt over van alles en nog wat kan gaan. Fashion- of beautyblogs zijn niet zo mijn ding omdat ik dat niet alleen intressant vind. Ik wil ook lezen over iemands favoriete boeken of dingen die mensen hebben meegemaakt.

Beste blogvriendinnen?
Ik moet bekennen dat naast de mensen in mijn eigen omgeving waarvan ik weet dat ze bloggen, ik nog nooit op een bloggersmeeting ben geweest. Dat is dan ook iets waar ik heel graag verandering in wil brengen. Ik weet alleen nog niet zo goed wanneer.

Wat is een blog die je dingen of producten laat kopen? 
Eigenlijk heb ik niet echt één specifieke blog waarvan ik denk ja door haar koop ik altijd van alles. Maar ik moet inderdaad toegeven dat wanneer ik een blog lees ik wel degelijk dingen tegen kom waarvan ik denk DAT IS ZO LEUK DAT WIL IK OOK. Dus tja...
5 blogs die iedereen moet lezen:
1 www.lauresque.blogspot.nl
2 www.oohlarouge.nl
3 www.uniquelifepassion.nl
4 www.cocogold.nl
5 www.sweethippos.nl

Wat is je favoriete manier om blogs te lezen? 
Ik wist niet dat er een bepaalde manier is waarop je blogs kan lezen. Maar ik denk via bloglovin lekker op bed liggen met een kop thee of chocolademelk. Lekker relaxed, oh en het is ook belangrijk dat ik er lekker de tijd voor heb. Want dan kan ik er het meest van genieten.

Wat zijn bloggers die je inspireren? 
Tja, er zijn eigenlijk heel veel bloggers die me op een bepaalde manier inspireren. Maar altijd als ik op de blog van Anne en Jiami kom krijg ik zelf ook weer heel erg veel zin om te gaan bloggen. Verder blijf ik Teske ook gewoon erg goed vinden.

Wat is je favoriete blogdesign? 
Nou alles behalve mijn blogdesign zo een beetje. Ik vind wit, strak en overzichtelijk heel erg mooi. Ik ben van plan om over een tijdje mijn blogdesign te veranderen en dan kun je zien wat ik leuk vind (hoop ik).

Wat zijn je favoriete onderwerpen om over te bloggen? 
Ik hou ervan om over van alles en nog wat te bloggen. Zo hou ik van persoonlijke artikels, favorieten, fotografie, outfitjes, films... Eigenlijk alles waarover ik schrijf op mijn blog vind ik gewoon heel erg leuk. Dus ik zou zeggen scrol even door mijn artikels en je ziet het snel genoeg. 
Liefs,
Marielle
Everything you need will come to you at the perfect time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten