vrijdag 1 augustus 2014

Ik deed wat blog-ontdekkingen

Één van de dingen die ik zo leuk vind aan het feit dat het zomervakantie is, is dat ik tijd heb voor dingen. Zoals bijvoorbeeld het ontdekken van blogs. Zo heb ik de afgelopen weken 5 super leuke blogs "ontdekt", waar ik nooit zo veel over heb gehoord, maar die echt heel erg goed zijn! Ik raad jullie dan ook zeker aan om de blogs uit dit artikel even te bekijken en misschien zelfs wel te volgen. :)

www.sweethippos.nl

Toen ik in een blogdipje zat kwam het mede door de blog van Floor en Marjolein dat ik weer enorm veel zin kreeg in het bloggen. Op sweethippos kom je artikels tegen over inspiratie in bepaalde thema's, het ABC foto project, swatches, persoonlijke dingetjes en nog veel meer. Wat ik zo leuk vind aan sweethippos is de schrijfstijl die zo lekker makkelijk wegleest, de prachtige foto's en de wisseling in de artikelen. Wat mij betreft is deze blog echt een aanrader om te volgen!


www.lisaloves.nl


Lisaloves is een mooie overzichtelijke blog, met een super enthousiaste schrijfster. Of nou ja zo komt Lisa op mij over. Ze schrijft vooral over dingen die ze interessant vind en die haar bezig houden en ik denk dat dat juist hetgeen is wat ik zo leuk vind aan lisaloves. Gewoon lekker persoonlijk, lekker echt.  Het leukste artikel dat ik tot nu toe op Lisa's blog heb gelezen is het artikel 'De negatieve kant van bloggen.' O
mdat ik helemaal achter dat artikel sta. 

www.suzanneenzo.blogspot.nl

Dan suzanneenzo een blog geschreven door (hoe kan het ook anders) Suzanne. Op haar blog schrijft ze fashion, beauty en  life-style gerelateerde artikels. Ik vind haar outfit artikels denk ik het leukste, maar doordat het afgewisseld word met andere artikels vind ik de blog van Suzanne echt heel erg leuk! Wat ook echt een super pluspunt is, vind ik de foto's. Ze zijn allemaal echt super mooi gemaakt en er is echt over nagedacht, hoe de foto gemaakt zou gaan worden. 

www.lauresque.blogspot.nl

Een blog die ik eigenlijk al een beetje langer volg, maar die ik gewoon heel erg de moeite waard vond om de noemen is lauresque. Laura het Amsterdamse meisje achter Lauresque, komt in haar artikels super spontaan over. Om de dag schrijft ze een artikel waarbij ze de meest mooie foto´s plaatst. Ik ben echt fan van deze blog, omdat het weer eens wat anders is. Ik kan wel proberen uit te leggen waar ze allemaal over schrijft maar ik denk dat je deze blog toch echt even met je eigen ogen moet bekijken. :)

www.alittlebitofbritt.com 

En dan als laatst: de blog van britt. Klik hier om naar haar blog te gaan. De blog van Britt lijkt op de lay-out na een beetje op die van Laura. Ze hebben een beetje dezelfde soort artikels. Alleen dan zit er een heel ander persoon achter en natuurlijk is de blog net wat anders. Het is echt een aanrader om even  te kijken op de blog van Britt en vergeet haar niet even te volgen!
Liefs,
Marielle
Faith is necessary 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten