vrijdag 1 augustus 2014

Maandelijkse kletspraatje // juli 2014

Ook de afgelopen maand, de eerste maand van mijn vakantie, heb ik redelijk veel gedaan. En natuurlijk wil ik dat graag weer even met jullie delen en weer even lekker kwebbelen, daar moet soms ook even tijd voor zijn toch? ;) In het kletspraatje ga ik het hebben over 17 juli, het feit dat ik nu bij de AH werk, Soldaat van Oranje de musical, havo 4 en Amsterdam!

Bij de AH werken

Sinds dinsdag 1 juli werk ik bij de Albert Heijn, inmiddels werk ik er dus een maand en krijg ik als het goed is binnenkort te horen of ik mag blijven. Wat ik overigens hoop van wel, omdat ik het echt heel erg leuk vind om achter de kassa te zitten. Zo af en toe heb ik wel een dag dat alles fout gaat, maar ik ben nog aan het leren en ik merk wel dat ik steeds sneller word. Echt leuk! :)

Soldaat van Oranje

Woensdag 2 juli ging ik zoals jullie al eerder op mijn blog hebben kunnen lezen in "fotodagje: laatste schooldag" naar de musical Soldaat van Oranje. Het lijkt alweer heel lang geleden. Het was zo'n super goede musical en ik heb gewoon echt een hele gezellige dag gehad. 

4 HAVO

Ook mag ik zeggen dat ik eindelijk officieel over ben naar 4 havo. En ik ben er echt heel erg blij mee! Ik ben met super-cijfers over gegaan: 3x een 6, 10x een 7 en 2x een 8. Ergens ben ik nu best een beetje zenuwachtig aan het worden voor het komende jaar. Voornamelijk omdat het toch een jaar is dat meetelt voor je eindexamen. En ik wil écht heel erg graag slagen met goede cijfers. Dus word het komende jaar gewoon al keihard. Binnenkort komen de Back2School artikels eraan! Stay tuned. 
 bron

Vlucht MH17

Het is inmiddels alweer eventjes geleden, maar toch wil ik het graag nog even noemen in mijn artikel: het neerkomen (schieten) van de MH17. Zelf ken ik (gelukkig) niemand die in het vliegtuig zat en ik ken ook geen mensen die iemand konden die in het vliegtuig zat. Toch volg ik het nieuws op de voet. Het doet me dan ook echt heel erg veel dat onderzoekers gewoon niet veilig of überhaupt op de rampplek kunnen komen. Hoe kun je dat niet toestaan? Dan moet je toch echt wel heel wat te verbergen hebben of echt geen hart hebben.. Al die lichamen en lichaamsdelen die nog gevonden moeten worden en moeten worden geïndentificeerd. Echt heel erg bizar.
Ik moet zeggen dat ik deze foto echt verdacht goed gelukt vind! 

Amsterdam: Nemo en Pizzabootdate

Op 30 juli ben ik samen met Sam naar Amsterdam geweest. Eerst gingen we naar schiphol om het zusje van Sam en haar vriend uit te zwaaien. Daarna zijn we samen Amsterdam in gegaan, waar we zo'n beetje de hele kalverstraat zijn afgelopen op zoek naar leuke kleding. Maar ik heb écht helemaal niks kunnen vinden. Toen besloten we om naar Nemo (museum) te gaan, want daar was ik nog nooit geweest. Ik moet toegeven dat ik echt wat heb gemist in mijn jeugd. Want wat is dat leuk zeg!
Toen we rond kwart voor 6 weer naar buiten gingen besloten we dat we op de pizzaboot wilden (van Holland International). Het was nog even spannend of we wel mee konden, want blijkbaar was onze reservatie niet goed doorgekomen. Gelukkig kwam er een stel niet opdagen en konden we wel mee!
Liefs,
Marielle
It is better to let someone walk away from you, than walk all over you.
You don't deserve to be a doormat. Let go of those who hurt you and make room for those who actually deserve 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten