vrijdag 31 oktober 2014

Happy halloween

In Nederland mag het dan wel niet zo'n groot fenomeen zijn als in Amerika: halloween wordt wel degelijk gevierd in Nederland. De traditie was samen met mijn vriendinnetje Iris (klik hier voor haar blog) om te logeren en dan enge films te kijken of dergelijke: je kent het vast wel. Dit jaar ben ik echter de pret verpester gezien het feit dat ik vandaag en morgen moet werken. Om toch een beetje in de halloween sfeer te blijven besloot ik er toch maar een artikeltje aan te wijden.
Een aantal dingen die je vandaag ook nog kan doen:
1) Naar walibi fright nights, want waar kun je op een dag als dit beter griezelen dan daar. Zelf had ik héél graag met halloween naar walibi gegaan, maar ik ga beginnen aan mijn rijlessen dinsdag waardoor ik "geen" geld heb en ik wist niet zo goed met wie ik er naartoe zou willen.
2) Een logeerfeestje met je beste vriendinnetjes. Zelf heb ik dit twee jaar geleden gedaan en naar mijn idee was dat echt een groot succes. We hadden eten, drinken, versiering en een enge film.
3) Iets bakken in de "halloween sfeer" zoals cakejes of gewoon een hele taart. Om die vervolgens lekker op te eten in de avond met een filmpje op de bank.
4) Aangezien het vrijdag is, zijn er genoeg halloween feestjes te bezoeken. Trommel al je vrienden en vriendinnen op, trek je beste halloween costuum aan en ga opzoek naar zo'n feest!
5) Een halloween make-up look bedenken. Zelf vind ik dat soort dingen altijd wel leuk om te doen, omdat je het zo bond kan maken als je maar wilt!
6) Koop een pompoen bij de supermarkt of dergelijke en hol die helemaal uit. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar volgens mij geeft het een hoop bende en kost het een heleboel tijd maar ik denk dat het zeker de moeite waard is om het een keer te doen!

Dit waren mijn halloween tips. Wat ga jij doen vandaag?

Liefs,
Marielle
It's just a bad day, not a bad 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten